شناسه خبر: ۴۵۲۵
بازدید: ۸۰۰
تاریخ انتشار: دوشنبه - ۱۳ دی ۱۳۹۵

پیام تسلیت حجت الاسلام پژمان فر در پی درگذشت آیت الله حاج شیخ محمدعلی شرعی

حجت الاسلام پژما‌ن‌فر رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی و نماینده مشهد و کلات طی پیامی درگذشت ابوالشهید، مرحوم آیت الله حاج شیخ محمدعلی شرعی را تسلیت گفت. متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إذا مات العالم ثلم فی الإسلام ثلمه لا یسدّها شی ء إلی یوم القیامه.

انا لله و انا الیه راجعون

با کمال تاثر خبر ارتحال روحانی مجاهد و عالم ربانی، ابو الشهید مرحوم آیت الله حاج شیخ محمد علی شرعی، مدیر سابق حوزه‌های علمیه خواهران و عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه که در عرصه های متعدد سیاسی و فرهنگی در راه پیشرفت انقلاب با تمام توان گام برداشت را دریافت کردم.

ایشان با خوشه چینی از محضر نورانی بزرگان حوزه مانند حضرات آقایان بروجردی، خوانساری، صدر و همچنین امام خمینی در علوم مختلف تا مرتبه عالی پیش رفتند و این توفیق را داشتند که علم را با عمل و خدمات فرهنگی را با مجاهدت سیاسی در کنار هم داشته باشند. تحمل زندان و شکنجه های متعدد در دوران طاغوت و تأسیس مؤسسات علمی و فرهنگی متعدد از جمله تاسیس حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه الزهرا سلام الله علیها پس از پیروزی انقلاب، گوشه کوچکی از این مجاهدت عظیم آن فقید سعید است.

فقدان این عالم گرانقدر را به محضر مقدس حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری، مراجع عظام تقلید، روحانیت و حوزه‌های علمیه و به بیت مکرّم و داغدار آن بزرگوار تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای ایشان غفران و رحمت واسعه و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسالت می نمایم.

نصراله پژمان‌فر

نماینده مردم شریف مشهد و کلات