شناسه خبر: ۶۷۶۹
بازدید: ۱۶۲۱
تاریخ انتشار: سه شنبه - ۲۷ شهریور ۱۳۹۷

پیام تسلیت حجت‌الاسلام پژمانفر در پی درگذشت طلبه جوان مشهدی

انا لله و انا الیه راجعون

شهادت هنر مردان خداست

خبر عروج شهادت‌گونه طلبه بزرگوار حجت‌الاسلام محمد تولایی را با کمال تأثر و تأسف دریافت کردم، درگذشت این طلبه بزرگوار به محضر رهبر معظم انقلاب، حوزه‌های علمیه و جامعه شریف روحانیت، مردم غیور و سلحشور مشهد و خانواده محترم ایشان تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال صبر و شکیبایی را برای بازماندگان و خانواده ایشان مسئلت دارم.

آنچه در قضیه مضروب شدن و شهادت این طلبه بزرگوار باعث نگرانی و تاسف است، عدم اقدام سریع و قاطع دستگاه‌های ذی‌ربط در شناسایی و بازداشت سریع و قاطع ضارب ایشان است.

انتظار می‌رفت در طول این مدت به‌سرعت عوامل این جنایت شناسایی و معرفی شوند که متاسفانه تا به‎حال صورت نگرفته است.

اینجانت ضمن تسلیت این واقعه به‌جامعه معزز روحانیت و مسؤولان حوزه علمیه، همه را به هوشیاری در برابر توطئه‌ای که این عزیزان را هدف گرفته دعوت می‌کنم.

بدون شک دشمن با شناختی که از روحانیت انقلابی به‌عنوان پناهگاه مردم و افشاگر چهره منافقین و دشمنان انقلاب دارد، تلاش می‌کند تا روحانیت انقلابی را با این اقدامات بزدلانه منفعل کند که با هوشیاری مسؤولان حوزه علمیه به این هدف شوم خود نخواهد رسید.

همچنین با توجه به‌موقعیت خاص شهر مشهد از جهت زیارت‌پذیری و انبوه عاشقان ولایت از ملیت‌ها و اقوام مختلف در این شهر مقدس، چند صباحی است که دشمن از طرق مختلف درصدد ناامن نشان‌ دادن مشهد و مشوش کردن اذهان در خصوص ماهیت مذهبی و انقلابی مشهد است که اقدامات جدی و قاطع مسؤولان را مطالبه می‌کند.

در پایان ضمن تسلیت مجدد شهادت مظلومانه این طلبه بزرگوار که همزمان با ایام سوگواری مولا و مقتدایش حضرت اباعبدلله الحسین(ع) شد؛ به‌عنوان نماینده مردم شریف مشهد از همه دستگاه‌های امنیتی و انتظامی ذی‌ربط قاطعیت و تسریع در شناسایی و مجازات عاملان این حادثه را انتظار دارم.

حجت‌الاسلام نصراله پژمانفر

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی