شناسه خبر: ۵۵۱۲
بازدید: ۶۶۱
تاریخ انتشار: چهارشنبه - ۲۹ شهریور ۱۳۹۶

پژمانفر در جمع بازنشستگان خراسان رضوی: حق افرادی که ۳۰ سال خدمت کرده‌اند، دریافت حقوق مطابق شئونات است

تعدادی از بازنشســتگان کشــوری در اعتراض به وضعیت معیشــتی خــود، روز گذشــته مقابل اســتانداری خراســان رضــوی تجمــع کردند.

به گــزارش «خراســان رضــوی» در ایــن تجمع که با حضــور حــدود ۵۰۰ نفر از بازنشســتگان دســتگاه هــای مختلــف اجرایــی برگزار شــد، تجمع کنندگان خواســتار احقــاق حقوق خود و برقــراری عدالــت در حقــوق، بیمه و مســائل معیشتی شدند.

برای پیگیری گلایه ها و دغدغه های این دسته از بازنشســتگان کشــوری، بــا حجت الاسلام والمســلمین نصــراله پژمانفــر نماینــده مردم مشــهد و کلات در مجلــس شــورای اســامی گفــت و گــو مــی کنیــم.

پژمانفــر در واکنش به گلایه های این افراد به «خراســان رضوی» می‌گوید: حق افرادی که ۳۰ سال در دستگاه های مختلف خدمت کرده اند، این اســت که مطابق با شــئونات خود حقوق دریافت کنند و از لحاظ عقلی، منطقی و قانونی حق با این افراد اســت.

وی می افزاید: وظیفه این است که به این افراد رسیدگی شود و در قانون برنامه ششم نیز پیش بینی های لازم انجام گرفته است.

دولت به اجرای قانون بی اعتناست

وی با اشــاره به پیگیــری های مجلــس در دوره گذشــته و این دوره درباره حقوق بازنشستگان یادآور می شود: متأسفانه دولت به اجرای قانون بی اعتناست و در برابر اجرای قانون مقاومت می‌کند و مجلس باید درباره عدم تمکین دســتگاه های اجرایــی به قانــون فکــری بکنــد.

پژمانفر تصریح می کند: برای یک جامعه دینی بسیار بد است که شخصی با این سن و سال با روی آوردن به شــغل دوم و ســوم مخارج خود را تأمین کند، بنابراین به نوبه خــود از این افــراد عذرخواهی می‌کنیــم و در مجلس هــم پیگیر حقــوق آن ها خواهیم بــود.

نماینده مردم مشــهد و کلات در مجلس شورای اسلامی می گوید: اگر مطالبات این افراد قانونی است، باید قانون درباره آن ها اجرا شود و امیدواریم به صورت عملیاتی بتوانیم جلــوی قانون گریزی دســتگاه هــای اجرایی را بگیریم./

انتهای پیام