شناسه خبر: ۶۶۳۶
بازدید: ۱۰۵۰
تاریخ انتشار: یکشنبه - ۷ مرداد ۱۳۹۷

پژمانفر: دادستان در حال بررسی علل مرگ ببرهای باغ وحش مشهد است

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس، با بیان اینکه نباید اجازه دهیم برخوردهای شخصی و سلیقه‌ای برخی مدیران باعث هدررفت ذخایر زیست محیطی کشور شود از بررسی علل مرگ ببرهای باغ وحش مشهد توسط دادستان این شهر خبر داد.

نصرالله پژمانفر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت، در مورد انتشار اخباری مبنی بر مرگ تعدادی ببر در باغ وحش مشهد گفت: هم‌اکنون به طور مستمر در حال پیگیری این موضوع هستیم و قطعا اگر کوتاهی در ارتباط با شرایط نگهداری از این ببرها صورت گرفته باشد، به طور جدی پیگیری خواهیم کرد تا با خاطیان برخورد شود.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: ما ذخایری در کشور داریم که باید از آنها به خوبی نگهداری کنیم و همین که در شهرهایی همچون مشهد زمینه‌ای برای حضور بیشتر مردم فراهم شده است، نباید اجازه دهیم که برخوردهای شخصی و سلیقه‌ای از سوی برخی مدیران مانعی در مسیر تامین رفاه عمومی ایجاد کند.

این نماینده مردم در مجلس دهم، یادآورشد: در روزهای اخیر خبری مبنی بر کشته شدن ۹ ببر در باغ وحش مشهد منتشر شده بود که اصل این خبر از سوی سازمان حفاظت محیط زیست تکذیب شد، اما دادستانی به این موضوع ورود پیدا کرده و دستور بررسی داده است.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه جزییات این حادثه هنوز جمع‌بندی نشده است تصریح کرد: هم‌اکنون دادستان مشهد به طور جدی به این موضوع ورود پیدا کرده است، چرا که به تازگی تعدادی از جمجمه و پوست این ببرها پیدا شده که دادستان در حال بررسی علل مرگ آنها است و به محض اینکه گزارشی در مورد دلیل بروز این حادثه از سوی دادستانی ارائه شود، نتایج را در سطح عمومی اعلام خواهند کرد.