شناسه خبر: ۸۹۷
بازدید: ۱۳۰۸
تاریخ انتشار: پنجشنبه - ۲ مرداد ۱۳۹۳

وعده وزیر کشور برای حل مشکلات حاشیه شهر مشهد مقدس

حاشیه+شهر+مشهد+3

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: در این جلسه بحث حاشیه شهر از مهمترین بحث‌ها بود که در مورد این موضوع یکسری مسائل تبادل نظر و تصمیمات خوبی گرفته شد.

نصرالله پژمانفر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس، اظهار کرد: در جلسه مجمع نمایندگان و وزیر کشور، هر نماینده مشکلات حوزه انتخابیه خود را با وزیر کشور در میان گذاشتند و در این جلسه بشتر مسائل کلی و مختلفی مطرح شد.

وی تصریح کرد: در این جلسه بحث حاشیه شهر از مهمترین بحث ها بود که در مورد این موضوع یکسری مسائل تبادل نظر شد و  وزیر کشور وعده های خوبی داند که ان شالله به موقع از طریق استانداری به اطلاع مردم خواهد رسید.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بحث‌های مختلف در این جلسه گفت: یکی از وعدهایی که اگر محقق شود ارزش بسیار بالایی دارد انتخاب وزیر کشور به عنوان وزیر معین استان است که پیگیر مطالبات استان در هیئت دولت باشد و همچنین برگزاری جلسات با دیگر وزیران را فراهم کند.

پژمانفر افزود: این کار عملیاتی است و در مورد این که وزیر کشور وزیر معین باشد قبلا بحث هایی صورت گرفته بود، امیدواریم ایشان وقت کافی برای حل مشکلات استان را بگذارند.