شناسه خبر: ۵۷۰۶
بازدید: ۹۱۵
تاریخ انتشار: یکشنبه - ۷ آبان ۱۳۹۶

نماینده مشهد و کلات: مقصر مشکلات پدیده، سوء مدیریت مسئولین است و سهامداران هیچ نقشی در مشکلات ندارند

در پی طرح سوال حجت الاسلام پژمانفر، نایب رئیس کمیسیون فرهنگی و نماینده مردم مشهد و کلات از وزیر راه و شهرسازی درخصوص بافت پیرامون حرم، متأسفانه سوءبرداشت‌هایی صورت گرفت که با شیطنت برخی رسانه‌ها، باعث رنجش سهامداران و سرمایه‌گزاران شرکت پدیده شد.

در این خصوص حجت الاسلام پژمانفر در توضیحی، جزئیات سوال از وزیر راه و شهرسازی را جهت روشن شدن تمام جوانب امر بازگو کردند. متن نوشته به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

با توجه به سئوال اینجانب از وزیر محترم راه و شهرسازی در خصوص سرانجام مصوبات شورای عالی شهرسازی و معماری ایران درباره بافت اطراف حرم مطهر رضوی و انعکاس تیتر رسانه ای آن، برای برخی از مردم شریف مشهد سئوالات و شبهاتی مطرح شده بود که لازم دانستم به اطلاع موکلان محترم مشهد و کلات و سایر مردم شریف ایران برسانم:

۱- همانطور که در متن سئوال نیز منعکس شده بود، موضوع اصلی سئوال، مطالبه اجرایی شدن مصوبه شورای عالی معماری و شهرسازی ایران بوده که تا بحال استانداری خراسان رضوی برخلاف قوانین و موازین کشور، در ابلاغ این مصوبه به دستگاه های مربوط تعلل و کوتاهی می کند.

۲- در خصوص موضوع پدیده شاندیز بحث تخلفات ساخت و ساز، موضوعی جدای از حقوق حقه مردم محترم است که در طرح سئوال از وزیر موضوع تخلفات ساخت و ساز پیگیری شده بود.

۳- اینجانب به طور جدی پیگیر مطالبه حقوق مردم و رفع مشکلات پیش آمده برای سهامداران در قالب طرح سئوال و تذکر و مذاکره با مسئولین ذی ربط بوده ام که سابقه پیگیری¬های بنده در پایگاه اطلاع رسانی بنده و سوابق رسانه ای موجود است.

۴- در انتها بار دیگر بر این نکته تاکید میکنم که سهامداران پدیده هیچ نوع تقصیری در این سرمایه‌گذاری نداشته و اشکالاتی که به وجود آمده مربوط به سوء‌مدیریتی است که مسئولان اجرایی داشتند و کوتاهی‌های صورت گرفته مربوط به مردم نیست و دستگاه‌های دولتی باید با مشکل‌آفرینان این قضیه برخورد کنند.

نصراله پژمانفر

نماینده مردم مشهد و کلات و

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی