شناسه خبر: ۷۱۶۰
بازدید: ۴۴۹۷
تاریخ انتشار: شنبه - ۲۷ بهمن ۱۳۹۷

نماینده مشهد و کلات: اقدامات آستان قدس رضوی در گسترش فرهنگ توجه به محرومین قابل تقدیر است

حجت الاسلام و المسلمین نصراله پژمان‌فر اظهار داشت : انتخاب رهبر معظم انقلاب در انتخاب آیت الله رئیسی به تولیت آستان مقدس رضوی بسیار سنجیده بود زیرا وی فردی انقلابی، ولایت مدار، دلسوز، باتجربه و مردمی می باشند که عملکرد ایشان دراین مدت به خوبی گویای این ویژگی ها بوده است.

وی تصریح کرد: با توجه به اقدامات انجام شده در طول چند سال گذشته، رویکرد مدیریتی بسیار قوی وی در مجموعه آستان قدس رضوی بارز و مشخص می باشد.

وی افزود: در زمان تولیت فقید آستان قدس رضوی زیر ساخت ها در حوزه های مختلف فراهم گردید و در این سه سال گذشته نیز با مدیریت مناسب و استراتژیک آیت الله رئیسی این زیرساخت ها توسعه و به مرحله اجرایی رسید به طوری که این مجموعه در طول این مدت در حوزه های گوناگون، خصوصا ارائه خدمات شایسته به زائران، توجه به محرومیت زدایی و گسترش فرهنگ توجه به مستضعفان بسیار خوب عمل کرده است.

نماینده مردم مشهد اظهار داشت: تاسیس سازمان فرهنگی و ایجاد معاونت امداد و مستضعفان در آستان قدس رضوی از جمله اقدامات ارزنده تولیت محترم در راستای تحقق منشور ۷ گانه ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری در این مدت بوده است.

حجت الاسلام و المسلمین پژمانفر افزود: توجه به زائران و تفکر ایجاد زائر سراهای ارزان قیمت، موضوع زیارت اولی ها، فرستادن مبلغان دینی به مناطق مختلف استان و کشور، گسترش فرهنگ گروه های جهادی و برگزاری گردهمایی عتبات جهان اسلام در مشهد مقدس نیز از جمله تلاش های دیگر تولیت آستان قدس رضوی می باشد که شایسته قدردانی و تشکر را دارد.

وی تصریح کرد: این رویکرد توجه به محرومین در اینده نیز باید با همت و تلاش بیشتری پیگیری و انجام شود و انتظار داریم که مجموعه آستان قدس رضوی که از برکات مالی و اقتصادی مناسبی نیز برخوردار است با تمرکز بر موضوعات مختلف استان ازجمله فقرزدایی و معضل حاشیه نشینی بیش از گذشته با بهره گیری از نیروهای خدمتگذار خودش تلاش نماید.