شناسه خبر: ۶۷۷۲
بازدید: ۱۰۰۰
تاریخ انتشار: سه شنبه - ۲۷ شهریور ۱۳۹۷

نماینده مردم مشهد و کلات: کمیته امداد در شرایط فعلی اقتصادی خط مقدم خدمت به مردم است

حجت الاسلام نصراله پژمان فر نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی در دیدار با مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی این نهاد را خط مقدم خدمت به مردم و پاسخگو به آن ها دانست و گفت: این نهاد به مردمی که پناهی جز خداوند ندارند، خدمت ارائه می کند.

وی با بیان اینکه خوشبختانه کمیته امداد به خوبی به درخواست ها پاسخ می دهد افزود: مهمترین کار در این نهاد خدمت کردن به نیازمندان و رفع مشکلات آنها است که خداوند زمینه و شرایط آن را فقط برای کارکنان کمیته امداد فراهم آورده است.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: درشرایط بحرانی اقتصادی کنونی که بیشترین فشار را اقشار ضعیف متحمل می شوند باید رسیدگی مناسب و به جا صورت گیرد.

حجت الاسلام پژمان فر با اشاره به اینکه فقر زمینه ساز عدم آرامش روحی و روانی در افراد است افزود: با توجه به شرایط اقتصادی موجود در مواجهه با فقرا و نیازمندان که در شرایط سختی قرار دارند باید با سعه صدر بیشتری ارائه خدمت کرد.

وی ایجاد نوسانات اقتصادی در کشور را محصول بی تدبیری خواند و افزود: فعالیت و کارهای ما باید به گونه ای باشد تا از آن سوء برداشت نشود و کم کاری های آن به پای نظام گذاشته نشود.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شرایطی فراهم شده تا مدیران دستگاه های کم کار در انظار عمومی به مردم پاسخ دهند افزود: با دستگاه ها، نهادها ، ادارات و اصناف جلسات و نشست های دوطرفه ای را برگزار می کنیم تا صحبت های دستگاه ها شنیده و درخواست های مردمی اعلام و پاسخ داده شود.

وی با اعلام اینکه وضعیت فقر در سراسر کشور به صورت یکنواخت در حال حرکت است گفت: وضعیت مشهد با سایر شهرها و استانهای کشور تفاوتی ندارد فقط وجه تمایز آن با سایر نقاط در زائرپ ذیر بودن است که علاوه بر مجاوران باید به زائران نیز خدمات ارائه شود نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی برنامه مجلس شورای اسلامی در شرایط اقتصادی کنونی برای اقشار ضعیف را تصویب لایحه ای مبنی بر حمایت از مددجویان دستگاه های خدماتی و حمایتی مانند کمیته امداد و بهزیستی عنوان کرد.

حجت الاسلام پژمان فر تصریح کرد: دو طرح ساماندهی مراکز خیریه ای باهدف حمایت از افراد نیازمند توسط یک مرکز و حمایت از افراد بیشتر، جز پیشنهادات بنده برای تسکین مشکلات نیازمندان در شرایط کنونی بوده است.