شناسه خبر: ۶۵۲۶
بازدید: ۹۴۵
تاریخ انتشار: یکشنبه - ۳ تیر ۱۳۹۷

نماینده مردم مشهد و کلات: تامین اعتبارات حوزه دامپزشکی را از طریق وزیر و در صحن علنی مجلس پیگیری می‌کنم

حجت الاسلام نصراله پژمان فر نماینده مردم مشهد و کلات در جلسه مشترک با مدیر کل دامپزشکی استان خراسان رضوی و همچنین جمعی از مسئولین اداره کل گفت: ما وظیفه داریم به هم کمک کنیم تا مشکلات موجود در حوزه دامپزشکی را حل کنیم.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک به مناسبت هفته جهاد کشاورزی گفت: جهاد کشاورزی با جدیتی خاص شکل گرفت و امروز شاهد این هستیم که می شود با روحیه جهادی کار کرد، همچنان که رهبر معظم انقلاب در صبحت های اخیر خود فرمودند: امروز اگر کشور بخواهد رو به جلو رود باید با روحیه ای جهادی پیش برود.

پژمانفر افزود: توفیقی پیدا کردم تا چندین مرتبه در خدمت دامپزشکی باشم؛ اینکه در حوزه های مربوط به دامپزشکی و امنیت غذایی مشکلی نیست، خود نشان می دهد که کیفیت کار دامپزشکی و جدیت در این حوزه این امنیت را ایجاد کرده است؛ چه بسا ممکن است یک سال کاری به اتمام برسد و ما با مشکلی روبه رو نشویم. این نشان می دهد که دامپزشکی به موقع و در زمان مناسب کارها را که مهمترین آن ها پیشگیری است، پیش می برد.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی افزود: دامپزشکی اعتمادسازی می کند، از این جهت که مردم این احساس را دارند که یک نهاد حاکمیتی با عنوان دامپزشکی هست و از هیچ نظارتی بر سلامت غذای شهروندان دریغ نمی کند، لذا این اعتماد نباید لطمه بخورد و مردم باید این احساس را داشته باشند که مجموعه دامپزشکی از غذای آن ها محافظت می کند و ضروری است تا به هر شکلی در حفظ این احساس و اعتماد مراقبت شود.

پژمان فر ضمن اعلام آمادگی برای یاری دامپزشکی و تلاش برای تامین اعتبارات در این حوزه گفت: در صورت نیاز جلسات متعددی با معاون وزیر و خود وزیر گذاشته و در صحن علنی مجلس نیز این مباحث را مطرح می کنم.

وی افزود: ما وظیفه داریم به هم کمک کنیم تا مشکلات موجود در حوزه دامپزشکی را حل کنیم و با تقسیم کار و تعریف شدن کارها به یاری خدا مشکلات را حل کنیم.