شناسه خبر: ۶۷۹۶
بازدید: ۹۵۷
تاریخ انتشار: پنجشنبه - ۵ مهر ۱۳۹۷

نماینده مردم مشهد و کلات: آماده‌ پیگیری مشکل کفاشان هستیم

عصر امروز در بازدید از چند تولیدی و فروشگاه کفش که با حضور نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی، رئیس اتحادیه صنف کفاشان مشهد و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی به‌بررسی مشکلات تولیدی‌های کفش در مشهد پرداخته شد.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران گفت: یکی از مسائل موجود در صنعت تولید کفش نبود مواد اولیه مورد نیاز است و آماده‌ایم در جلسه‌ای با وزیر، این مسئله را پیگیری کنیم.

حجت‌الاسلام نصراله پژمان‌فر افزود: بخشی از کارگاه‌ها که به‌صورت دستی تولید کفش انجام می‌دهند با کاهش تولید مواجه هستند و بایستی برای بررسی علل آن تدبیری کنیم.

وی بیان کرد: ما باید فضای داخل و خارج کشور را در بخش واردات، بازرگانی و تسهیلات به عنوان سرمایه در گردش مدیریت کنیم.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: برای ایجاد شرایط تسهیل و ارائه خدمات به این صنعت با وزیر و مسؤولان ذی‌ربط نشستی تشکیل می‌شود.

پژمانفر با تاکید بر پیگیری و حل مسئله بانک و تسهیلات، صادرات، مواد اولیه و واردات آن، اظهار کرد: زمانی که کارگری ٢٠ سال در صنعتی کار کرده و از صنعت خارج می‌شود، دوباره زنده کردن آن صنعت، به‌طور طبیعی سخت است.

وی بیان کرد: عده‌ای مطرح می‌کنند که مشهد توانمندی لازم را در تولید ندارد و حضور زائر به‌نفع اقتصاد شهر مشهد نیست اما این را رد می‌کنم، می‌توانیم با برگزاری جشنواره‌های فروش کالا، بستر مناسب برای فروش و افزایش تولیدات را فراهم کنیم.