شناسه خبر: ۵۶۶۱
بازدید: ۷۵۵
تاریخ انتشار: پنجشنبه - ۲۷ مهر ۱۳۹۶

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس: خراسان رضوی معطل انتخاب استاندار است

حجت‌الاسلام نصراله پژمانفر، نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تعلل دولت در انتخاب استاندار خراسان رضوی، اظهار کرد: علت تعلل دولت را باید از خودش سوال کرد.

وی با بیان اینکه وزارت کشور رایزنی و نشستی در خصوص انتخاب استاندار با نمایندگان مجلس نداشته است، ابراز کرد: با این تفکر که نماینده‌ها بخواهند استاندار را تعیین کنند مخالفم زیرا در اختیار دولت و وزارت کشور است.

نماینده مردم مشهد و کلات تصریح کرد: اما عدم انتخاب استاندار تاکنون استان ما را معطل کرده است؛ هم‌اکنون به هر اداره‌ای بروید می‌گوید استاندار هنوز مشخص نیست، مدیرکل هم هنوز مشخص نشده که میماند یا می‌رود؟ ما هنوز نمی‌دانیم چه اتفاقی رخ می‌دهد پس یک ماه دیگر بیا!

حمایت مشروط از استاندار

پژمانفر با تاکید براینکه خراسان رضوی در اوج مشکلات معیشتی معطل است، افزود: این که بازی راه بیندازند که من به عنوان نماینده بگویم استاندار چه کسی باشد یا نباشد، باید بگویم به من چه که استاندار که باشد! برای ما علمکرد استاندار دارای اهمیت است.

وی خاطرنشان کرد اگر استاندار کار و تلاش کند قطعا از او حمایت کرده و در صورتی که این گونه نباشد جلو او خواهیم ایستاد.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه استان خراسان رضوی با توجه به کوتاهی‌های صورت گرفته دارای عقب‌افتادگی‌های زیادی است، ابراز کرد: استانداری که در بحث اعتبارات نتواند حق مردم ما را بگیرد نگران و ناراحت کننده است.

وی در خصوص انتظار نمایندگان استان مشهد از دولت تصریح کرد: انتظارمان از وزیر کشور این است که وضعیت استان را مشخص کنند تا از وضعیت فعلی خارج شویم.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به عملکرد چهارساله رشیدیان، عنوان کرد: بنده در این خصوص نظری نمی‌دهم زیرا اگر صحبتی انجام دهم طرفداری یا انتقاد تلقی خواهد شد، بنابراین بعد از روشن شدن تکلیف استاندار در این خصوص صحبت خواهم کرد./

انتهای پیام