شناسه خبر: ۷۸۱۰
بازدید: ۷۲۰
تاریخ انتشار: چهارشنبه - ۱ دی ۱۴۰۰

حجت الاسلام پژمان‌فر:

مذاکرات در صورت تامین منافع مردم ایران ادامه پیدا می کند

نایب رئیس کمیسیون اصل نود مجلس با اشاره به مذاکرات وین، گفت: مذاکرات را در صورتی که نفعی برای جمهوری اسلامی ایران و مردم داشته باشد یا مساله‌ای را حل کند، دنبال خواهیم کرد.

حجت الاسلام نصراله پژمان‌فر در خصوص مذاکرات وین و ادعاهای بلاوجه نخست وزیر اسرائیل مبنی بر اینکه کشورهای طرف مذاکره با ایران باید مقابل باج خواهی هسته‌ای جمهوری اسلامی مقاومت کنند، گفت: رژیم غاصب صهیونیستی شرایط اضمحلال دارد لذا دست و پا می‌زند و نگران است. آنها در مسیری قرار گرفتند که در آینده نه چندان دور از صحنه منطقه محو می‌شوند و این موضوع موجب بیان اظهاراتی از این نوع می‌شود.

نایب رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تمامی کسانی که دور میز مذاکره برجام می‌نشینند باید بدانند که جمهوری اسلامی قاطعانه مسیر و مواضع خود را طی می‌کند و حل تمام مسائل خود را پای میز مذاکره دنبال نمی‌کند.

پژمان فر در ادامه اظهار کرد: مذاکرات در صورتی که نفعی برای جمهوری اسلامی ایران و مردم داشته باشد  یا مساله‌ای را حل کند، ادامه خواهیم داد و در صورتی که میز مذاکره برای ما ایجاد مشکل کند، آن را ترک خواهیم کرد.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: مذاکرات باید به تامین منافع و جبران خسارات اروپایی‌ها ختم شود، آنها باید تضامین لازم را به ایران دهند./