شناسه خبر: ۵۵۳۰
بازدید: ۶۸۱
تاریخ انتشار: جمعه - ۳۱ شهریور ۱۳۹۶

رئیس فراکسیون قرآن و عترت: در سال ۹۶ ، ده میلیارد اعتبار قرآنی برای استان تخصیص گرفتیم

سیزدهمین جلسه شورای هماهنگی و گسترش فعالیت های قرآنی استان خراسان رضوی در سالن اجتماعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی برگزار شد.

در این جلسه حجت الاسلام پژمانفر رئیس فراکسیون قرآن مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: ضروری است بر اساس تکلیفی که قانون گذار پیش بینی کرده است شورای توسعه فعالیت های قرآنی جلسات خود را به صورت مستمر و ماهانه در استان تشکیل دهد تا بتوانیم با توجه به اهداف این شورا به انتظارات دست یابیم.

وی با اشاره به برگزاری جلسه فراکسیون قرآن مجلس با سازمان برنامه و بودجه گفت: تلاش کردیم در اولین جلسه‌ای که در سال جاری با حضور معاون رئیس جمهور تشکیل شد اعتبارات حوزه قرآنی را پیگیری کردیم و توانستیم در سال ٩۶ ده میلیارد اعتبار را به استانها اختصاص دهیم .

وی تاکید کرد: جدی گرفتن مسائل قرآنی در تمامی حوزه ها و دوایر مختلف که براساس سند، نقش آفرینی دارند می تواند ما را به اهداف این سند یاری کند.

رئیس کمیسیون قرآنی همچنین تصریح کرد: نباید فعالیت‌ها و امکانات در تهران و مراکز استان‌ها منحصر شود و لازم است همان طور که در قانون برنامه ششم تکلیف شده به مناطق محروم و روستا‌ها توجه لازم صورت گیرد.

پژمان‌فر با اشاره به تعیین رابط‌های استانی گفت: رابط‌ های استانی به استاندارها و مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی معرفی شدند که امیدواریم بتوانیم از این طریق پیگیر امور قرآنی در استان‌ها باشیم./

انتهای پیام