شناسه خبر: ۵۰۷۷
بازدید: ۸۳۳
تاریخ انتشار: چهارشنبه - ۲۴ خرداد ۱۳۹۶

بیانیه رئیس فراکسیون قرآن مجلس در پی شهادت حجت‌الاسلام تقوی

در پی حادثه تروریستی تهران در مجلس شورای اسلامی و حرم مطهر بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی و شهادت حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی تقوی، رئیس سابق سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشگاهیان کشور و مدیرعامل سابق خبرگزاری ایکنا، حجت‌الاسلام والمسلمین نصراله پژمانفر از سوی فراکسیون قرآن، عترت و نماز مجلس بیانیه‌ای به شرح زیر صادر کرد:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

ماه قرآن و میهمانی خداوند با طعم شیرین شهادت همراه شد. اقدامات ضد اسلامی و ضد انسانی عمال استکبار در حرم مطهر بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی و مجلس شورای اسلامی، جان روزه‌دارانی بی‌گناه را گرفت و صفحه‌ای دیگر بر تاریخ مظلومیت مردم شریف ایران افزود. با وجود اینکه تروریست‌ها با اقدام شوم خود خدشه‌ای بر مسیر تعالی ملت ایران وارد نکردند اما نام خود را در بی‌رحمی و شقاوت بار دیگر در تارک تاریخ قساوت ثبت کردند.

هر چند خبر شهادت حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی تقوی، رزمنده دفاع مقدس و جهاد‌گر قرآنی در خانه ملت، در خلال اقدامات کوردلان از حقیقت بی‌خبر، جان خانواده، جامعه قرآنی و جهادگران ایران را آزرد، اما فیض شهادت را نصیب فردی کرد که سال‌ها آن را در میادین جهاد جسته بود.

وی به عنوان رئیس سابق سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشگاهیان کشور و مدیرعامل سابق خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، سال‌ها پرچمدار فعالیت جهادی در عرصه قرآن و عترت بود که منجر به نتایج مبارکی برای جامعه قرآنی شد.

بدینوسیله شهادت این عضو جهاد دانشگاهی و فعال قرآنی را به خانواده محترم، اعضای جهاد دانشگاهی و جامعه دینی کشور تبریک و تسلیت عرض کرده و از خداوند منان علو درجات را برای ایشان و دیگر شهدای این دو حادثه تروریستی مسئلت دارم.

نصراله پژمانفر

رئیس فراکسیون قرآن، عترت و نماز مجلس