شناسه خبر: ۵۵۲۷
بازدید: ۸۰۶
تاریخ انتشار: جمعه - ۳۱ شهریور ۱۳۹۶

بازدید حجت الاسلام پژمانفر از اتحادیه محصولات فرهنگی و بازی های رایانه ای مشهد و شرکت در جلسه هم اندیشی

حجت الاسلام و المسلمین پژمانفر با حضور در دفتر اتحادیه محصولات فرهنگی و بازیهای رایانه ای مشهد ضمن بازدید از قسمتهای مختلف این اتحادیه، در نشست مشترک با هیات مدیره و منتخبین اعضا اتحادیه شرکت کردند.

در این نشست اعضای اتحادیه ضمن ارائه گزارشی از فعالیتهای اتحادیه، به بیان مسائل و مشکلات اعضای این صنف از جمله مشکلات حقوقی و قانونی، مشکلات با دستگاههای اداری، و ظرفیتها و توانایی های اسن صنف پرداختند.

در ادامه نشست حجت السلام و المسلمین پژمانفر، از تلاش اعضای اتحادیه به عنوان جهادگران و سربازان خط مقدم مبارزه فرهنگی تقدیر کردند. ایشان تاکید کردند که امروز مهمترین سرمایه گذاری دشمن در عرصه فرهنگ است و هرگونه سهل انگاری در این حوزه واقعا آسیب زا خواهد بود.

ایشان با تقدیر و از تلاش این صنف از فعالان فرهنگی بر ضرورت توجه به ابعاد اقتصادی فعالان این حوزه نیز تاکید کردند. همچنین با تبیین دغدغه و نگرانی حاکمیت از برخی فعالیتهای انجام شده در بعضی از فروشگاهها، این بازدید و نشست را نقطه آغاز همکاری منظم میان حاکمیت و بخش خصوصی فعال در حوزه فرهنگ دانسته و آمادگی خود را برای تداوم جلسات و پیگیری ها در این راستا اعلام کردند./

انتهای پیام