شناسه خبر: ۵۶۴۰
بازدید: ۶۸۱
تاریخ انتشار: سه شنبه - ۲۵ مهر ۱۳۹۶

بازدید حجت الاسلام نصراله پژمانفر نماینده مردم مشهد و کلات از دبستان غیرانتفاعی مشکوه

حجت الاسلام والمسلمین نصراله پژمان فر نماینده مردم مشهد و نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در بازدید از از دبستان غیرانتفاعی مشکوه گفت: حضور مسؤلین استانی و شهرستانی در این چنین فضا‌های آموزشی و فرهنگی فرصتی را برای آشنایی هر چه بیشتر با مشکلات و دغدغه‌های مدیران، معاونین و والدین دانش آموزان را فراهم می‌کند تا مسؤلین نگاهی ویژه در جهت مرتفع کردن این مسائل داشته باشند.

وی افزود: امروز حوزه تعلیم و تربیت و نظام تربیتی یکی از مشکلات جدی است که مورد غفلت واقع شده است.

حجت الاسلام پژمانفر ادامه داد: در نشست‌های أعضاء کمیسیون فرهنگی مجلس که با مسؤلین و وزیر آموزش و پرورش داشتیم بَر فراهم کردن مهارت‌های لازم در کنار فضای آموزشی برای دانش آموزان تأکید شد.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه موضوع توسعه پهنای باند اینترنت یکی از مسائل مهم فضای مجازی تلقی می‌شود گفت:: امروز فضای مجازی حقیقتأ بخش قابل توجهی از زندگی مردم و نیاز‌های مردم را به خود اختصاص داده است.

پژمانفر افزود: ما اصرار داریم و پیگیر هستیم بَر اساس قوانین بالادستی که از سال ٩١ ابلاغ شده است شبکه ملی اطلاعات را راه اندازی کنیم تا خدمات با کیفیت‌تر، ارزان‌تر و أمن‌تر را برای مردم کشور عزیزمان فراهم بکنیم./

انتهای پیام