شناسه خبر: ۹۲۳
بازدید: ۱۳۳۷
تاریخ انتشار: پنجشنبه - ۹ مرداد ۱۳۹۳

درآمدهای کاذب در مشهد مقدس مشکلات اقتصادی را به همراه داشته است

4248_orig

نماینده مشهد و کلات در مجلس ‌با اشاره به اینکه درآمدهای کاذب در مشهد مقدس مشکلات اقتصادی را به همراه داشته است، گفت: باید برای شکوفایی اقتصاد شهر مشهد به سمت درآمدهای پایدار حرکت کنیم.

حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس، ‌ اظهار کرد: نگاه ما به سرمایه نباید به دنبال درآمدهای کاذب باشد زیرا این نوع درآمدها نمی‌تواند اقتصاد جامعه را به جلو پیش ببرد و حتی اقتصاد را نیز به هم می‌ریزد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز درشهر مشهد در ارتباط با درآمد پایدار مسیر درستی را طی نکردیم، افزود:  متاسفانه در این موضوع برنامه ریزی‌های صورت گرفته شفاف و روشن نیست.

پژمان فر تصریح کرد:  ما گاهی می‌بینیم که مسئولانی که برای شهر تصمیم می‌گیرند، سرمایه‌های شهر را استفاده می‌کنند و برای خود شهر این سرمایه‌ها را نگه نمی‌دارند.

نماینده مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: به نظر من باید در‌باره اقتصاد شهری به سمت سرمایه‌های پایدار حرکت کنیم تا اقتصاد شهری بتواند از این وضعیت نامناسب بیرون آید.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی خاطر‌نشان کرد: درآمد پایدار می‌تواند مسائل و مشکلات شهری را از لحاظ اقتصادی پاسخ دهد و هیچ آسیبی به زیرساخت‌های شهری نیز وارد نکند.