شناسه خبر: ۷۰۶۱
بازدید: ۴۵۴
تاریخ انتشار: یکشنبه - ۹ دی ۱۳۹۷

ازسومدیریت در تیم پدیده گلایه دارم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی، حجت السلام و المسلمین نصراله پژمانفر با اشاره به شرایط نامطلوب تیم فوتبال پدیده، اظهار کرد: تیم پدیده برای ما یک افتخار است و این شهر همیشه یک یا دو تیم در حوزه ورزش داشته است.در حال حاضر سوال من این است حال که مردم ما با جدیت پای تیم پدیده ایستاده‌اند، چرا این تیم باید با بلاتکلیفی مواجه شود؟ چرا باید در زمان اوج عملکرد درخشان این تیم، ۶ امتیاز کسر کنند؟ چه کسی پاسخگوی این عوامل است؟

حجت السلام پژمانفر با بیان اینکه چرا تیم پدیده در یک فضای ابهام قرار می‌گیرد و این امر باعث می‌شود به جای بازی در لیگ برتر به دسته یک سقوط کند، تصریح کرد: من از بلاتکلیفی و سو مدیریت در تیم پدیده گلایه دارم. در حال حاضر پولی که باید به مجموعه این تیم پرداخت شود، داده نشده و حتی آن را در واگذاری برای حل مشکلات این تیم چاره‌جویی نمی‌کنند. تمام این عوامل سبب از دست رفتن انگیزه در بین بازیکنان این تیم خواهد شد.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی افزود: این عوامل به مراتب شوق را از تماشاچی گرفته و سبب سرخوردگی می‌شود.

حجت السلام پژمانفر با بیان اینکه چرا امروزه تیم پدیده بدهی دارد، بیان کرد: در این عوامل باید به دنبال مقصر اصلی باشیم. جای تاسف دارد که مربی تیم پدیده اعلام کند که دیگر به مشهد نمی‌آیم.

وی با اشاره به اینکه زمانی که بازی پدیده و استقلال کنسل شد، مسئولین استان خراسان رضوی هیچگونه پیگیری نکردند، گفت: دیدیم که در نهایت این امر نیز به نفع تیم استقلال تمام شد.