شناسه خبر: ۶۵۶۹
بازدید: ۳۹۱
تاریخ انتشار: چهارشنبه - ۱۳ تیر ۱۳۹۷

رئیس فراکسیون قرآن، عترت و نماز: رایزنی با رئیس مجلس جهت تخصیص حداکثری اعتبارات قرآنی

حجت‎‌الاسلام والمسلمین نصراله ‌‌پژمان فر، رئیس فراکسیون قرآن، عترت و نماز مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه ظهر دیروز سه شنبه ۱۲ تیرماه این فراکسیون با علی لاریجانی؛ رئیس مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: جلسه بسیار خوبی برگزار شد و با وجود اینکه فرصت کوتاه بود مطالب و پیشنهادات خوبی در حوزه فعالیت‌های قرآنی سطح کشور مطرح شد.

وی با بیان اینکه در این جلسه گزارشی از فعالیت دوساله فراکسیون ارائه شد، اظهار کرد: بنده در این نشست به برخی تغییرات ساختاری فراکسیون از جمله تعیین رابطان قرآی استان‎ها و همچنین اولویت‌های مدنظر اشاره کردم که مورد توجه قرار گرفت.

به گفته رئیس فراکسیون قرآن، موضوع اعتبارات قرآنی و تخصیص حداکثری آن از مهم‌ترین موارد مطروحه در این جلسه بوده که در نهایت بنا شده مکاتبه‎ای در این ارتباط با رئیس مجلس صورت گیرد تا دستور ویژه‎ای از سوی وی جهت تخصیص درصد بیشتری از این اعتبارات صادر شود.

وی با بیان اینکه موارد به ویژه بحث‌های مربوط به تغییرات ساختاری فراکسیون به شدت مورد توجه و استقبال رئیس مجلس قرار گرفت، تصریح کرد: آقای لاریجانی در این جلسه بر شنیدن حرف‎های همه نمایندگان از جریان‎های مختلف مجلس را مورد تأکید قرار داد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در پایان گفت: رئیس مجلس تأکید داشت که موارد و اولویت‌های مدنظر فراکسیون با جدیت دنبال شود.