شناسه خبر: ۶۵۴۴
بازدید: ۳۱۰
تاریخ انتشار: چهارشنبه - ۶ تیر ۱۳۹۷

پژمان‌فر در تذکری شفاهی: امروز مجالس متعدد ختم و ترحیم برجام در داخل و خارج کشور برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (چهارشنبه) پارلمان در تذکری شفاهی با تبریک به تیم ملی فوتبال کشور در جریان حضور در جام جهانی روسیه، به موضوع برجام اشاره کرد و اظهار داشت: امروز مجالس متعدد ختم و ترحیم برجام در داخل و خارج کشور برگزار می‌شود که باید دید اشکال کار از کجاست.

وی افزود: مهمترین اشکالی که در رویکرد دولت در موضوع برجام وجود داشت این بود که دولت اشتباهاً در جریان مذاکرات هسته‌ای و برجام رویکرد تنش‌زدایی را پیش برد، این رویکرد باعث شد انباشتی از مشکلات بر کشور تحمیل شود و دشمن با مشاهده این رویکرد تنش زدایی، بر طبل تنش ها بکوبد و مشکلات بیشتری را بر ما تحمیل کند، اما اگر می فهمید ما ترسی از تنش ها نداریم، عقب نشینی می کرد مانند حوزه دفاعی که توانستیم علیرغم تحریم ها در آن موفق شویم.

وی خطاب به روحانی اظهار داشت: آقای روحانی! ما همچنان دلواپس هستیم، دلواپس پخت و پزهای پشت صحنه و دلواپس کارگران و کشاورزانی هستیم که سفره هایشان کوچک شده است، دلواپس صنعت هستیم، شما مراقب این مسائل باشید.

پژمانفر در ادامه بحران آب در مشهد را مسئله جدی دانست و خواستار ارائه طرح ملی از سوی دولت شد.

این نماینده مردم در مجلس دهم درباره مشکلات حوزه ورزش استان خود گفت: مشکلات جدی در این حوزه و عدم اجرای طرح های بزرگ باعث سرخوردگی جوانان شده است.