شناسه خبر: ۶۴۸۶
بازدید: ۳۸۳
تاریخ انتشار: سه شنبه - ۲۲ خرداد ۱۳۹۷

نماینده مردم مشهد و کلات: در اداره کشور به ویژه در اقتصاد نیاز به بازنگری‌های اساسی است

نماینده مشهد و کلات در مجلس گفت: تمام درآمد کشور اعم از درآمد نفتی پاسخگوی اداره امور جاری دولت نیست و باید به خصوصی‌سازی توجه شود.

نصراله پژمان‌فر نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس درباره موانع اجرای سیاست‌های اصل ۴۴، اظهار کرد: متأسفانه وقتی دولتمردان ما به قدرت می‌رسند، همه همت خود را معطوف به این می‌کنند که روز به روز اقتدار خود را بیشتر کنند.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی با بیان اینکه اجرای سیاست‌های اصل ۴۴ باید فراتر از شعار و توصیه اخلاقی باشد، ادامه داد: این موضوع مهم باید تکالیفی را برای دولت و دیگر مسئولان ایجاد کند.

نماینده مردم مشهد و کلات با اشاره به اینکه رعایت سیاست‌های اصل ۴۴ در بخشی از قوانین و همچنین برنامه‌های ۵ ساله کشور در نظر گرفته شده است، متذکر شد: متأسفانه دولت‌ها با قوانین هم توصیه‌ای برخورد می‌کنند که ما باید با این نوع رفتار برخورد کنیم و جلوی آن را بگیریم.

پژمان‌فر با تاکید بر اینکه در اداره کشور به ویژه از حیث اقتصادی نیاز به بازنگری‌های اساسی است، خاطرنشان کرد: بدنه دولت روز به روز گسترده‌تر می‌شود و کار به جایی رسیده که تمامی درآمد کشور اعم از درآمد نفتی و مالیات پاسخگوی اداره امور جاری دولت نیست و باید به خصوصی‌سازی توجه شود.