شناسه خبر: ۶۴۴۶
بازدید: ۴۱۵
تاریخ انتشار: شنبه - ۱۹ خرداد ۱۳۹۷

پژمانفر: مردم با حضور در راهپیمایی، انزجارشان را از اعمال خبیثانه صهیونیست‌ها نشان دادند

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: قدس قطعه‌ای از جهان اسلام است و ما نمی‌توانیم به راحتی از کنار این پاره تن اسلام عبور کنیم.

حجت الاسلام نصراله پژمانفر اظهار کرد: راهپیمایی امسال با توجه به شرایط موجود در دنیا، جنایات گسترده‌ای که در نوار غزه و فلسطین اشغالی نسبت به مردم مظلوم فلسطین صورت گرفته که موجب مجروح شدن چندین هزار نفر و قرار گرفتن آن‌ها در شرایط بسیار سختی شده که در تحریم دارویی بوده و از امکانات حداقل زندگی برخوردار نیستند، امر لازم و واجبی بود.

وی افزود: مردم ما و تمامی مردم دنیا با حضور در این راهپیمایی نهایت انزجار خود را از این اعمال خبیثانه صهیونیستی نشان دادند.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی در خصوص وظیفه مردم و کشورهای اسلامی در ارتباط با جنایات اسرائیل در فلسطین، عنوان کرد: همه باید در ارتباط با این موضوع نهایت ظرفیت و امکانات خود را به کار گیرند تا بتوانند این غده سرطانی را که با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری ۲۵ سال بیشتر حیات ندارد، با ورود مردم و تلاش تمامی ظرفیت‌های جهانی، هر چه زودتر از این منطقه پاک کنند.

پژمانفر خاطرنشان کرد: قدس قطعه‌ای از جهان اسلام است و ما نمی‌توانیم به راحتی از کنار این پاره تن اسلام عبور کنیم. جهان اسلام امروز دچار آسیبی بسیار بزرگ و جدی شده که نباید به سادگی از کنار آن عبور کرد، این موضوع اقتضا می‌کند که همه آحاد ملت نهایت تلاش خود را در ارتباط با ریشه‌کنی این غده سرطانی به کار گیرند.