شناسه خبر: ۶۲۷۰
بازدید: ۴۳۴
تاریخ انتشار: سه شنبه - ۱۴ فروردین ۱۳۹۷

رئیس فراکسیون قرآن، عترت و نماز: واریز ۱۰ درصد از بودجه قرآنی سال ۹۶ تا پایان فروردین ۹۷

حجت‌الاسلام نصراله پژمانفر رئیس فراکسیون قرآن و عترت مجلس شورای اسلامی با اشاره به اعتبارات قرآنی سال ١٣٩۶ اظهار داشت:‌ سال گذشته بودجه قرآنی ١٠٠ میلیارد تومان مصوب شد اما با وجود پیگیری‌های مختلف و تخصیص ٨٠ درصدی مبلغی از آن اعتبار واریز نشد.

وی با بیان اینکه زمستان سال گذشته نامه‌ای به رئیس سازمان برنامه و بودجه برای تحقق بودجه قرآنی زدیم، افزود: ‌با ارسال نامه‌ای به آقای نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه خواستار تخصیص اعتبارات قرآنی سال ١٣٩۶ شدیم و بر اساس دستور وی مقرر شد بخشی از این بودجه تحقق باید.

حجت‌الاسلام پژمانفر با اشاره به اینکه اواخر سال گذشته تخصیص ١٠ درصد از بودجه قرآنی تصویب شد خاطر نشان کرد: ما در تلاش بودیم ۵٠ میلیارد تومان از بودجه قرآنی سال ١٣٩۶ تخصیص پیدا کند اما در آخرین روزهای سال ١٠ میلیارد از این اعتبار محقق شد.

وی از واریز ١٠ درصد بودجه قرآنی سال ١٣٩۶ خبر داد و گفت: ‌این اعتبار پس از تعطیلات نوروز و حداکثر تا پایان فروردین‌ماه به حساب صندوق مشارکت شورای توسعه فرهنگ قرآنی واریز می‌شود.

به گزارش فارس بودجه قرآنی سال ١٣٩۶ سال گذشته در زمان مقرر تخصیص نیافت و این اعتبار با تأخیر بسیار در آخرین روزهای سال مصوب شد و هنوز به حساب صندوق واریز نشده است.

انتهای پیام