شناسه خبر: ۶۲۰۳
بازدید: ۴۶۶
تاریخ انتشار: سه شنبه - ۸ اسفند ۱۳۹۶

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی: حاتمی‌کیا مظلومیت مدافعان حرم را در «به‌وقت شام» به تصویر کشید

حجت‌الاسلام نصراله پژمان‌فر درباره فیلم «به‌وقت شام» اظهار کرد: فیلم «به‌وقت شام» یکی از فیلم‌های ارزشی سینمای کشورمان است.

نماینده مردم مشهد و کلات ادامه داد: با توجه به جنایاتی که داعشی‌ها انجام داده بودند شاید هیچ ابزاری نمی‌توانست به‌اندازه‌ای که حاتمی‌کیا وارد این صحنه شدند و عمق این جنایات داعشی‌ها را ازجمله در سوریه انجام دادند را نشان دهد.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه حاتمی‌کیا مظلومیت مبارزه با داعش را در «به‌وقت شام» به تصویر کشید، تصریح کرد: واقعیت‌های ناگفته نبرد مدافعان حرم با داعش برای کسانی که نگاه دقیق نداشتند، نشان داده شد.

پژمان‌فر با اشاره به اینکه شیطنت‌های فراوانی در جریان نمایش «به‌وقت شام» شد، اضافه کرد: مواضع زیادی نسبت به ایشان صورت گرفت.

وی با بیان اینکه درمجموع این مواضع نشان‌دهنده ارزشی‌بودن «به‌وقت شام» است، تصریح کرد: ثابت می‌کند که حاتمی‌کیا کار خوب و ارزشمندی را در سینمای ایران تولید کرده است و جریان‌های مختلف را به واکنش انداخت.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه جریان‌هایی در مقابل فیلم «به‌وقت شام» حاتمی‌کیا ایستادگی و مقاومت کردند، اظهار کرد: در مجموع «به‌وقت شام» کار ارزشمند و قابل دفاعی بود.

انتهای پیام