شناسه خبر: ۶۱۹۲
بازدید: ۴۰۶
تاریخ انتشار: یکشنبه - ۶ اسفند ۱۳۹۶

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی: پایان آشوب دراویش در تهران حاصل اقتدار نیروی انتظامی بود

حجت الاسلام نصراله پژمانفر با اشاره به اینکه نیروی انتظامی مظهر امنیت و اقتدار جامعه است، اظهار کرد: نیروی انتظامی باید بتواند آرامش روانی و امنیت عمومی را در جامعه تامین کند، طبیعتا در مقابل افرادی که شیطنت کرده و کوتاهی در انجام وظیفه دارند با اقتدار می‌ایستد.

وی در مسئله برخورد نیروی انتظامی با آشوب‌های دروایش گنابادی در تهران، افزود: تلاش آنها برای اینکه مسائل را از پیچیده‌ترین راه حل نکنند، اقتدار این نیرو را می‌رساند که در این آشوب اخیر در انتهای موضوع ورود پیدا کرده و آشوب را جمع می‌کند.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اینکه ما بنای قهرآمیزی با این افراد معلوم‌الحالی که از قبل پیش‌بینی سلاح گرم و سرد را کرده، نداشته باشیم و نیروی مسلح ما بدون سلاح و ادوات لازم در برخورد با اینها بروند، جای تامل دارد و باید بررسی شود.

پژمانفر خاطرنشان کرد: اینجا ضعفی وجود دارد که نیروی انتظامی در جایی که باید با اقتدار حضور پیدا می‌کرد، چنین برخوردی انجام داد که منجر به شهادت افراد نیروی انتظامی و نیروهای بسیجی شد که این موضوع در جای خودش باید بررسی شود.

وی افزود: حضور مقتدرانه و هوشمندانه نیروی انتظامی در برخورد با اشرار توانمندی مدیریت نظام را در حل مسایل نشان می‌دهد و این مسئله به‌وجود آمده مربوط به نیروبی انتظامی نیست و از جای دیگری تحمیل شده که باید بررسی شود.

انتهای پیام