شناسه خبر: ۵۹۲۱
بازدید: ۵۵۳
تاریخ انتشار: سه شنبه - ۱۴ آذر ۱۳۹۶

رئیس فراکسیون قرآن و عترت: تا کنون ریالی از بودجه سازمان‌ها و نهادهای قرآنی در سال جاری تخصیص نیافته است

رئیس فراکسیون قرآن و عترت مجلس با اشاره به گلایه ای از وعده های محقق نشده سازمان برنامه بودجه گفت: اینکه مسئولان سازمان برنامه و بودجه فقط بیایند پای میز و صحبت کنند و قول دهند و هیچ اقدامی نکنند مورد گلایه است.

حجت الاسلام نصراله پژمان فر، رئیس فراکسیون قرآن، عترت و نماز مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت بودجه قرآنی سال جاری گفت: در حال حاضر تنها مساله ای که با ما مطرح شده این است که ۶۰ میلیارد تومان از بودجه ۱۰۰ میلیاردی تا پایان سال جاری تحقق پیدا می کند.

نماینده مردم مشهد و کلات با بیان اینکه ولی تا کنون حتی ریالی از این بودجه به سازمان ها و نهادهای قرآنی تخصیص پیدا نکرده است، خاطرنشان کرد: این در حالی است که سال گذشته با فشار فراکسیون قرآن و عترت ۱۰ میلیارد تومان در روزهای پایانی سال ۹۵ به نهاد های قرآنی اختصاص یافت.

حجت الاسلام پژمان فر با بیان اینکه ولی امسال تا امروز که اواسط ماه آذر است علی رغم وعده های زیادی که داده شده، هیچ اتفاق خاصی در این مورد نیفتاده است، اظهار کرد: ما در فراکسیون قرآن و عترت به عنوان دستگاه ناظر تلاش خود را می کنیم تا بتوانیم مقدار وعده داده شده را دریافت کنیم.

رئیس فراکسیون قرآن و عترت مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با توجه به اینکه قرآن در جامعه امروز در مهجوریت کامل قرار دارد بهتر است در فضای حمایتی دستگاه های دولتی قرار گیرد که این امر با تزریق بودجه تا حدودی امکان پذیر است.

وی با اشاره به گلایه ای از وعده های محقق نشده سازمان برنامه بودجه تاکید کرد: اینکه مسئولان سازمان برنامه و بودجه فقط بیایند پای میز و صحبت کنند و قول دهند و هیچ اقدامی نکنند مورد گلایه است این در حالی است که در حقیقت قراری است که برای ارتقای سطح فعالیت های قرآنی بین مسئولان گذاشته شده است./

انتهای پیام