شناسه خبر: ۵۸۲۳
بازدید: ۳۰۰
تاریخ انتشار: سه شنبه - ۳۰ آبان ۱۳۹۶

پژمانفر در تذکر صحن علنی به رئیس جمهور: گفتاردرمانی در موضوع موسسات مالی و اعتباری بس است

نصراله پژمانفر در نشست علنی دیروز (دوشنبه، ۲۹ آبان ماه) مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی خود گفت:در دهه آخر ماه صفر در مشهد‌الرضا شاهد حضور حدود ۴ میلیون نفر زائر پیاده و غیر پیاده بوده‌ایم که ۴۰۰ هزار نفر از زائران به طریق پیاده به حرم ملکوتی امام رضا مشرف شدند.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: آستان قدس رضوی و مسئولین محلی و مردمی در این همایش باشکوه در زیارت امام رضا (ع) شرکت داشتند، اما متأسفانه دولت در برگزاری این حرکت کمترین نقش و کمترین آورده را در موضوع زیارت پیش‌بینی کرده است.

وی ادامه داد: توسعه زیرساخت‌ها در موضوع زیارت یکی از مسائل اساسی است که متأسفانه به آن توجه نمی‌شود و همچنین بنده از طرف خودم و تمام مردم حوزه انتخابیه به مردم عزیز و زلزله‌زده غرب کشور تسلیت می‌گویم و نسبت به رفتار سخیف معاون اول که موجب بازی با احساسات مردم شد اعتراض دارم. همچنین بنده سوالم این است اگر طرح مسکن مهر و ساخت خانه‌های روستایی انجام نشده بود تلفات این حادثه را چقدر اعلام می‌کردند.

پژمانفر با بیان اینکه بحث دیگر درباره پدیده شاندیز است، گفت: باید به این نکته اشاره کرد که گفتاردرمانی دیگر بس است زیرا مشکلات مردم در این حوزه هم اکنون باقی است.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس درباره کاسپین و موسسات مالی نیز خاطر نشان کرد: امروزه مشکلات مردم در این موضوع روز به روز پیچیده‌تر می‌شود.

وی همچنین در تذکری به رئیس جمهور گفت: بسیاری از مجموعه‌ها و کارخانه‌ها با صدها کارگر تعطیل شدند و در راستای رفع این موضوع اقدامات اساسی تدارک ببینید.

پژمانفر همچنین اقدامات کارآمد در زمینه لایحه حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت که از سال ۹۴ تصویب شده و هیچ اقدامی در راستای آن صورت نگرفته را خواستار شد./

پایان پیام