شناسه خبر: ۵۷۹۴
بازدید: ۹۴۵
تاریخ انتشار: شنبه - ۲۷ آبان ۱۳۹۶

گزارش تصویری/بازدید حجت الاسلام پژمانفر از موکب های استقبال از زائران پیاده مسیرهای منتهی به مشهد مقدس

حجت‌الاسلام نصراله پژمانفر، نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی، ۲۵ آبان‌ماه به همراه نمایندگانی از دستگاه‌های اجرایی مانند ادارات آب و برق و گاز و راه از موکب‌‎های استقبال از زائران پیاده مسیرهای منتهی به مشهد بازدید کردند.

نماینده مردم مشهد و کلات با بیان اینکه با توجه به افزایش تعداد زائران پیاده دهه آخر صفر، سال آینده با این تعداد موکب نمی‌توانیم پاسخگوی نیاز زائران باشیم، گفت: از همین رو طرح تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی به خدماتی مورد بررسی نمایندگان ادارات مختلف قرار گرفت تا در مسیرهای متنهی به مشهد این اقدام انجام شود.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی با اشاره به اینکه با اجرایی شدن این طرح، سال آینده تعداد موکب‌ها افزایش خواهد یافت، اظهار کرد: مساعدت همه ادارات مربوطه برای این کار لازم است، از همین رو اقدامات آینده منوط به بازدید از موکب‌های زائران است.

وی افزود: مسئولان دادستانی مشهد و ادارات گاز، راه و ترابری و … مشهد از موکب‌ها بازدید کردند تا مشکلات از نزدیک مورد بررسی قرار گیرد.

پژمانفر ابراز کرد: با توجه به تعداد زیاد زائران پیاده و کمبود موکب، زائران برای رسیدن به اسکان شبانه مسافت زیادی را باید طی کنند.