شناسه خبر: ۵۷۱۱
بازدید: ۴۶۸
تاریخ انتشار: دوشنبه - ۸ آبان ۱۳۹۶

عدم راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات فرصتی را برای دشمنان ایجاد کرده است/ اینستاگرام و فیس‌بوک قتلگاهی برای نوجوانان و جوانان شده است

حجت‌الاسلام‌والمسلمین نصراله پژمانفر اظهار کرد: برخی شبکه‌های مجازی و رسانه‌های غربی در اختیار صهیونیست‌ها است.

وی ادامه داد: بعد از اینکه این حس در آن‌ها ایجاد شد که در مقابل توسعه گفتمان انقلاب اسلامی نمی‌توانند، بایستند از همه ظرفیت‌های خودشان در مقابله با این جریان اصیل و ناب و ارزشی استفاده کردند.

پژمانفر با بیان اینکه آن‌ها به سمت این موضوع حرکت می‌کنند که در فضای مجازی از شایعه‌پراکنی و نسبت دروغ دادن و تهمت و فضاهایی که می‌توانند فضای نابرابری ایجاد کنند، اضافه کرد: چون مدیریت این شبکه‌ها در دستشان است در مقابله با انقلاب اسلامی استفاده کنند و دنبال سوءاستفاده از این رسانه‌ها هستند.

وی با تأکید بر اینکه از دشمن غیر از این نمی‌توانیم انتظار داشته باشیم که دشمنی کنند، افزود: وظیفه ما مدیریت این فضا است.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس با اشاره به عدم راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات تصریح کرد: امروز عدم راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات فرصتی را برای دشمنان ایجاد کرده است.

پژمانفر با بیان اینکه این فضا برای دشمن شرایطی خاص را ایجاد کرده است، اضافه کرد: که بتواند ناجوانمردانه از شبکه‌های مجازی برای تخریب ارزش‌های فرهنگی ملت‌هایی مانند ایران استفاده کند.

وی شبکه‌های مجازی مانند اینستاگرام و فیس‌بوک زیر چتر حمایت رژیم صهیونیستی را قتلگاهی برای جوانان و نوجوانان و مردم برشمرد و افزود: این شرایط در بستر اقدامات ناجوانمردانه دشمن ایجاد شده است.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه بخشی از این تهاجمات علیه کشور در جبهه جنگ نرم رسانه‌ای به ضعف و کوتاهی‌های دستگاه‌های اجرایی ما ازجمله عدم راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات از طرف وزارت ارتباطات و فناوری برمی‌گردد، تصریح کرد: این کوتاهی‌ها در این وزارتخانه صورت گرفته است.

پژمانفر باید به جد پیگیر راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات باشیم، اظهار کرد: تا در این شرایط بتوانیم فضای تهدیدی را که صهیونیست‌ها برای مردم و جوانان ما ایجاد کرده‌اند را به یک فرصت تبدیل کنیم./

انتهای پیام