شناسه خبر: ۵۶۳۵
بازدید: ۶۶۵
تاریخ انتشار: دوشنبه - ۲۴ مهر ۱۳۹۶

نماینده مشهد و کلات: مسئولان اجرایی و نظارتی در حل مشکلات پدیده کوتاهی کردند/ پدیده نیازمند حمایت سرمایه‌گذاران

نصراله پژمانفر ضمن اشاره به اینکه برگشت دوباره پدیده نیازمند حمایت‌هایی از جانب بانک‌ها و سرمایه‌گذاران است، اظهار داشت: سهامداران پدیده هیچ نوع تقصیری در این سرمایه‌گذاری نداشته و اشکالاتی که به وجود آمده مربوط به سوء‌مدیریتی است که مسئولان اجرایی داشتند.

وی ادامه داد: اگر پدیده بدون مجوز بود دستگاه‌های نظارتی باید جلوی فعالیت آن را همان موقع می‌گرفتند و در حال حاضر دستگاه‌های اجرایی و نظارتی باید پاسخگو باشند.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی افزود: مردم در قبال کوتاهی‌های صورت گرفته دنبال حق و حقوق خود هستند و کوتاهی‌های صورت گرفته مربوط به مردم نیست و دستگاه‌های دولتی باید با مشکل‌آفرینان این قضیه برخورد کنند.

پژمانفر بیان کرد: وزارت کشور برای حل مشکلات پدیده تلاش‌های بسیاری کرده اما با این وجود مشکل مردم حل نشده است.

وی با اشاره به اینکه مردم به اعتماد تبلیغات رسانه‌ای و ساخت‌وسازهایی که شده سرمایه‌گذاری کرده‌اند، یادآور شد: موضوع پدیده به صورت مکرر در مجلس مطرح شده و عامل این مشکلات توضیحاتی داده‌اند و مجلس همچنان پیگیر است و به این قضیه بی‌تفاوت نیست.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر کوتاهی مسئولان دستگاه‌های نظارتی و اجرایی در موضوع مشکلات پدیده، متذکر شد: پدیده اکنون در زیر برف و بارانی است که اگر بانک‌ها و سرمایه‌گذاران حمایت نکنند از بین می‌رود./

انتهای پیام