شناسه خبر: ۵۳۹۲
بازدید: ۳۶۵
تاریخ انتشار: شنبه - ۲۱ مرداد ۱۳۹۶

پژمانفر: ضرورت ارائه برنامه دقیق و منسجم در حوزه جوانان از سوی سلطانی‌فر/حمایت از جوانان کاهش یافته است

نصراله پژمان‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزای خانه ملت در خصوص عملکرد وزیر ورزش و جوانان دولت یازدهم، گفت: سلطانی‌فر طی چند ماه گذشته در حوزه ورزش اقدامات خوبی انجام داده است اما در حوزه جوانان باید تلاش بیشتری صورت بگیرد.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وزیر پیشنهادی دولت دوازدهم در حوزه ورزش و جوانان باید برنامه دقیقی در حوزه جوانان ارائه کند، اظهار کرد: متاسفانه امروزه در حوزه جوانان با چالش‌های متعددی مواجه هستیم و مشکلات زیادی وجود دارد.

وی ادامه داد: خدماتی که سازمان ملی جوانان در قالب حمایت‌های مختلف از جوانان انجام می‌داد به مراتب بعد از ارتقاء به وزارتخانه کاهش یافته است.

این نماینده مردم درمجلس دهم با اشاره به دلایل عدم توجه مناسب به حوزه جوانان در وزارتخانه مربوطه، تصریح کرد: این مهم به دلیل تمرکز مسئولان وزارت ورزش و جوانان به حوزه ورزش است لذا انتظار می‌رود سلطانی‌فر نگاه جدی‌تری به حوزه جوانان داشته باشد.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امیدوارم شاهد ارائه برنامه‌های مناسب و منسجم از سوی وزرای پیشنهادی برای تصدی امور در دولت دوازدهم باشیم تا بتوان کشور را در مسیر توسعه و تعالی قرار دهیم.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، مسعود سلطانی‌فر (وزیر فعلی وزارت ورزش و جوانان) از سوی حسن روحانی رئیس جمهوری ایران اسلامی به عنوان وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان در دولت دوازدهم معرفی شده است./

انتهای پیام