شناسه خبر: ۵۳۵۲
بازدید: ۶۸۴
تاریخ انتشار: پنجشنبه - ۱۲ مرداد ۱۳۹۶

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی: مجمع جهانی خادمان فرهنگ رضوی محلی برای مقابله با تحریف‌های جهان اسلام

حجت الاسلام نصراله پژمانفر در نشست بین المللی مجمع جهانی خادمان فرهنگ رضوی که با حضور تعدادی از خادمان رضوی از اقصی نقاط جهان در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد، اظهار کرد: بعد از ظهور اسلام، زمانی که دین مبین اسلام توانست پاسخ مشکلات انسان ها را در عرصه های مهم فردی و اجتماعی بدهد مانند نور امیدی در سیاهی های آن زمان بود.

وی افزود: اگرچه امروز یک مقابله عظیم و سنگین در برابر این حرکت ترویجی در حال انجام است؛ اما جمهوری اسلامی دستاوردهای عظیمی را در پیش برد اهداف اسلامی بدست آورده است.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه با لطف پروردگار ملت های مسلمان در سراسر دنیا به معارف اهل بیت تمسک می جویند، عنوان کرد: اگرجه هر روز بر پیروان این حضرات افزوده می شود؛ اما متاسفانه هدف استکبار تحریف اسلام و نشان دادن یک صفحه دروغین و سیاه از اسلام است.

وی ادامه داد: این مسئله برای جهان اسلام خطرناک است، بنابراین ما باید بتوانیم علاوه بر مقابله با این تخریب ها، اجازه بیراهه رفتن به انسان ها را ندهیم تا بتوانیم بر جمعیت این پیروان اضافه کنیم.

حجت الاسلام پژمانفر با تاکید بر اینکه هدف دشمنان اسلام تخریب و تحریف چهره های واقعی بزرگان، اندیشمندان و اولی الامر دین است، گفت: در راس آن ها نیز رسول اکرم(ص) و ائمه معصومین(ع) هستند که بیشترین تاثیرگذاری را داشته و مردم نیز از آن ها حمایت می کنند.

وی با بیان اینکه بخشی از این دست تحریف ها، تحریف شخصیت رفتاری و منش عقلانیت امام هشتم(ع) است، ابراز کرد: وظیفه مسئولان، مدیران و نخبگان جامعه در برابر این تحریف ها این است که با استفاده از فرصت هایی مانند مجمع جهانی خادمان فرهنگ رضوی بر ترویج معارف اهل بیت عصمت و طهارت بیفزایند./

انتهای پیام