شناسه خبر: ۵۱۲۱
بازدید: ۴۰۳
تاریخ انتشار: پنجشنبه - ۱ تیر ۱۳۹۶

رئیس فراکسیون قرآن و عترت مجلس: کرنومتر پایان عمر رژیم صهیونیستی فعال شده است

حجت الاسلام نصراله پژمان فر با اشاره به در پیش بودن روز جهانی قدس اظهار داشت: یکی از مهمترین آرمان های جهان اسلام و نه فقط جمهوری اسلامی، مساله ظلم ستیزی و ایستادن در مقابل مظالمی است که بر جهان اسلام رفته است.

وی با اشاره به تاکید روایات نبوی بر مساله ظلم ستیزی ادامه داد: در همین راستا امام راحل (ره) از نخستین ماه های آغاز نهضت اسلامی در سال ۴۱ و ۴۲، در کنار مطرح کردن مظالم رژیم پهلوی برای ملت ایران، موضوع ظلم ستیزی علیه رژیم صهیونیستی و خطرات این رژیم را برای منطقه و جهان در اولویت قرار دادند.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به توطئه های مختلف رژیم صهیونیستی علیه منطقه و جهان به ویژه علیه ملت های آزاده و مستقل گفت: این یک جریان واحد ظلم جهانی است که در قالب های مختلف از قبیل تحمیل جنگ، تحریم و حمله به مسلمانان و اشغال سرزمین های آنان خودش را نشان می دهد.

پژمان فر افزود: هوشیاری امام (ره) که جمعه آخر ماه رمضان را با عنوان روز جهانی قدس نامگذاری کردند، نشان داد که نباید خط اصلی مقاومت را رها کرد و به مسائل فرعی پرداخت.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب نیز همواره تاکید داشته اند که باید میان مسائل اصلی و فرعی تفاوت قائل شد و رژیم صهیونیستی نیز اصلی ترین مشکل و معضل برای جهان اسلام و حتی بشریت است.

توطئه مشترک آمریکا و رژیم صهیونیستی برای فراموشی آرمان قدس شریف

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ناکامی های مکرر رژیم صهیونیستی برای پیشبرد اهدافش اظهار داشت: بر اساس تحلیل های دقیق در سطح جهان و بین محافل کارشناسی مستقل، کورنومتر پایان عمر این رژیم به صورت معکوس شروع شده و همانطور هم که رهبر معظم انقلاب چندی پیش فرمودند این رژیم ۲۵ سال آینده را نخواهد دید.

پژمان فر با اشاره به توطئه آمریکا و رژیم صهیونیستی برای ایجاد و تقویت گروه های تکفیری و تروریستی در جهان اسلام با هدف انحراف اذهان از موضوع فلسطین تصریح کرد: مقابله با این توطئه هوشیاری مسلمانان را می طلبد که خط اصلی را گم نکنند و از اصل مساله که طرح ریزی شیطان بزرگ و رژیم صهیونیستی برای مسلمانان است غفلت نکنند.

وی تاکید کرد: اگر بخواهیم تمام مسائل و مصائب جهان اسلام و جهان بشری را حل کنیم راهی جز نابودی این رژیم نامشروع و اشغالگر وجود ندارد.

گروه های مبارز فلسطینی مصمم تر از قبل شده اند

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس همچنین درباره موضوع انحراف برخی گروه های سابق مبارز فلسطینی و احتمال خدشه به آرمان آزادی قدس، اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران خود را نماینده جهان اسلام می داند، نه نماینده گروه های واداده ای که امروز خودشان را با مختصری دلار باخته اند و تسلیم کرده اند.

پژمان فر ادامه داد: امروز اگر در بین تمامی ملل اسلامی و کشورهایی که مناطقی از آنها طعم تلخ اشغالگری و جنگ را چشیده اند، نگاه بیندازیم متوجه می شویم که مبارزان عالم مخصوصا در فلسطین نه تنها سست نشده اند، بلکه مصمم تر از قبل به دنبال تحقق آرمان های خود برای آزادی مسجد الاقصی هستند.

وی خاطرنشان کرد: مشکل اصلی اینجاست که چون بلندگوهای تبلیغاتی دنیا در دست جریان های سلطه گر و استکباری است، واقعیت موجود در میان مبارزان فلسطینی را منعکس نمی کنند و اقلیت واداده را به عنوان اکثریت نشان می دهند./

انتهای پیام