شناسه خبر: ۵۰۸۲
بازدید: ۴۲۸
تاریخ انتشار: چهارشنبه - ۲۴ خرداد ۱۳۹۶

پژمانفر: برخی از وزرا یک خانه را نمی توانند اداره کنند چه برسد وزارتخانه/ اصلاح ساختار دولت کارشناسی نیست

حجت الاسلام و المسلمین نصراله پژمانفر نماینده مردم مشهد و کلات با اشاره به لایحه اصلاح بخشی از ساختار دولت که روز یکشنبه یک فوریت آن در صحن مجلس مصوب شد، گفت: اینجانب لایحه مذکور را یک برنامه دقیق و کارشناسی نمی دانم.

وی افزود: ذر گذشته اعلام کردند که بر اساس کار کارشناسی وزارت بازرگانی باید در وزارت صنایع و معادن ادغام و وزارتخانه ای جدید به نام صنعت، معدن و تجارت تشکیل شود اما در حال حاضر عکس آنرا بیان می کنند و می گویند بر اساس کار کارشناسی وزارت بازرگانی باید تشکیل شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این تغییر و تحول کمکی به دولت نمی کند، تصریح کرد: مشکل فعلی دولت، پیش نرفتن کارها و یا وجود برخی آسیب ها و مشکلات، ساختار فعلی دولت نیست بلکه نداشتن اراده، مدیریت، توانمندی و انگیزه کار کردن است که متاسفانه در بدنه دولت مشاهده می شود.

حجت الاسلام و المسلمین پژمانفر افزود: وزیری که تعلق خاطری به وزارتخانه نداشته باشد و بیشتر به فکر شرکت های شخصی خود باشد، وزیری که در دسترس نباشد و نمایندگان مجلس ماهها نتوانند با وی ملاقات کنند و وزیری که به تلفن ها جواب ندهد، قطعا با تغییر ساختار هم درست نخواهد شد.

وی افزود: اینگونه وزرا یک خانه را نمی توانند اداره کنند چه برسد یک وزارتخانه را. آن هم وزارتخانه مهمی به اسم صنعت، معدن و تجارت.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی افزود: ضعف مدیریت و ضعف افراد یکی از مشکلات جدی دولت است به همین دلیل نمی توانند با ساختار فعلی کارها را پیش ببرند. وقفه در کارها پیش می آید و در پی تغییر هستند .

حجت الاسلام و المسلمین پژمانفر تاکید کرد: می توان با همین ساختار فعلی کارها را پیش برد اما باید مدیران قوی، با انگیزه، مردمی، جوان، چابک و فعال سر کار باشند./

انتهای پیام