شناسه خبر: ۵۰۵۶
بازدید: ۸۹۰
تاریخ انتشار: یکشنبه - ۲۱ خرداد ۱۳۹۶

بیانیه حجت الاسلام پژمانفر در خصوص برخورد ناشایست مقامات استان با فعالین قرآنی در نمایشگاه قرآن

بسم الله الرحمن الرحیم

درایام ماه مبارک رمضان، که ماه خودسازی انقلابی و پالایش درون و کسب آمادگی برای مبارزه با دشمنان بیرونی امت اسلامی است، متاسفانه مطلع شدم در نمایشگاه قرآن مشهد مقدس با خواهران و برادران قرآنی فعال در موضوع تخلفات سند ۲۰۳۰، از سوی مدیران استانی برخورد ناشایستی صورت گرفته است.

لازم است به استاندار محترم به عنوان عالی ترین مقام اجرایی استان در درجه اول و سایر مدیران استانی در درجه بعد یادآور شوم که اینجا ایران است و شهر مشهد پایگاه اصلی انقلاب است و مسئولیتهایی که این بزرگواران در آن مشغول به خدمت هستند حاصل خون هزاران شهیدی است که در مسیر اجرای حکم ولی فقیه خود، سر در طبق اخلاص نهاده اند.

اینکه با خواهران و برادران دغدغه مندی که با لبان روزه دار و تشنه و به عشق فرهنگ قرآنی و دستورات ولی فقیه زمان نسبت به موضوع سند ۲۰۳۰ اقدام به افشاگری نموده و تنها جرم ایشان انعکاس منویات رهبر انقلاب است برخوردهای ناشایست در هر حد و سطحی صورت بگیرد به هیچ عنوان پذیرفته شده نیست.

اینجانب با حمایت از حرکت فرهنگی و شایسته این عزیزان قرآنی و ضمن تقبیح عملکرد عوامل اجرایی و نمایشگاه علی الخصوص حراست ارشاد نسبت به ادامه اینگونه برخوردها با فعالان فرهنگی و جناح فرهنگی مومن اعلام خطرکرده و اعلام می نمایم که حراستی کردن مسائل فرهنگی رویه ناصوابی است که تبعات منفی بلند مدتی بدنبال خواهد داشت.

نصرالله پژمانفر
رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی