شناسه خبر: ۴۹۳۱
بازدید: ۴۴۶
تاریخ انتشار: یکشنبه - ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۶

رئیس کمیسیون فرهنگی خبر داد: اختصاص ۳۰ میلیون تومانی بودجه حوزه ورزش در جاسک

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرجاسک، حجت‌الاسلام نصراله پژمان‌فر که برای بررسی مسائل و مشکلات فرهنگی در رأس یک هیأتی به شرقی‌ترین منطقه از هرمزگان سفر کرده بود صبح امروز با رئیس اداره ورزش و جوانان این شهرستان دیدار کرد.

حجت‌الاسلام نصراله پژمانفر رئیس کمیسیون فرهنگی در این دیدار گفت: داشتن ۱۷ هئیت ورزشی و ۴۵ تیم فوتبال در این شهرستان یک ظرفیت بزرگی است.

وی با اشاره به اینکه توجه به ورزش و رصد کردن به مسائل فرهنگی و ورزشی استان‌ها و شهرستان‌ها در دستور کار کمیسیون فرهنگی مجلس قرار دارد، اضافه کرد: با حضور نماینده شرق استان هرمزگان و تعدادی دیگر از اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس به جاسک عزیمت کردیم تا از نزدیک مشکلات فرهنگی ورزشی شهرستان جاسک را رصد کنیم.

پژمان‌فر یادآور شد: بحمد الله مشکلات را دیدیم و در قالب گزارشی به مجلس شورای اسلامی می‌بریم.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نگاه ما به امر فرهنگی و ورزش در سطح کشور نگاه عادلانه و مثبت است که مناطق محرومی مانند جاسک در اوالویت هستند.

وی گفت: سید مصطفی ذوالقدر نماینده شرق استان و سیده فاطمه ذالقدر نماینده تهران به خوبی از حق فرهنگی ورزشی شرق استان دفاع می‌کنند.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی عنوان داشت: با اجرایی شدن طرح سواحل مکران اعتبارات خوبی به ورزش شهرستان تزریق خواهد شد و شاهد گسترش ، پیشرفت و تحول خوب ورزش جاسک خواهیم شد.

به گفته پژمان‌فر، ۳۰ میلیون تومان به هئیت های ورزشی جاسک ، دو تخته تشک کشتی و دوتخته تشک تاتامی به اداره ورزش جاسک کمک خواهیم کرد و بزودی تحویل خواهند شد.

به گزارش فارس، جاسک در شرقی‌ترین منطقه از هرمزگان قرار دارد، این شهرستان از استعدادهای بالقوه ای در حوزه ورزش برخوردار است.

انتهای پیام