شناسه خبر: ۴۹۰۱
بازدید: ۴۳۹
تاریخ انتشار: دوشنبه - ۴ اردیبهشت ۱۳۹۶

پژمانفر: مسابقات و محافل قرآنی به‌مثابه ابر رحمت تندی‌ها را از جامعه می‌زداید

حجت‌الاسلام والمسلمین نصراله پژمانفر، رئیس فراکسیون قرآن، عترت و نماز مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با اشاره به برنامه‌ریزی این فراکسیون برای دیدار با معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه اظهار کرد: از آقای نوبخت برای حضور در جلسه فراکسیون چندین بار دعوت شده اما به دلیل مشغله‌هایی که دارد هنوز زمان مناسبی را برای این دیدار تعیین نشده است.

رئیس کمیسیون فرهنگی در ادامه به سایر برنامه‌های فراکسیون قرآن، عترت و نماز مجلس اشاره کرد گفت: یکی دیگر از برنامه‌هایی که برای این ایام پیش‌بینی شده بود حضور در مسابقات بین‌المللی قرآن و گفت‌وگو با مسئولان برگزاری مسابقات بود.

نماینده مردم مشهد در مجلس افزود: روز گذشته اعضای فراکسیون با حضور در مصلای امام خمینی(ره) در سی‌وچهارمین مسابقات بین‌المللی قرآن تهران حضور یافتند و در جریان برگزاری این مسابقات قرار گرفتند.

پژمانفر با بیان اینکه فضای معنوی و بانشاطی در مسابقات قرآن حاکم بود، اظهار کرد: همین افراد هستند که مدافع و حامی فعالیت‌های قرآنی در فضای جامعه هستند و با حمایت از آنها می‌توان به سمت تعمیق فضای قرآنی در جامعه حرکت کرد.

رئیس فراکسیون قرآن، عترت و نماز تصریح کرد: محافل انس با قرآن و جلسات این‌چنینی همچون ابر رحمت بر سر جامعه هستند که تندی‌ها را از بین می‌برد و بخش قابل توجهی از نابسامانی‌های رفتاری و اخلاقی به واسطه همین محافل معنوی مدیریت و برطرف می‌شود./

انتهای پیام