شناسه خبر: ۴۸۹۲
بازدید: ۴۰۱
تاریخ انتشار: شنبه - ۲ اردیبهشت ۱۳۹۶

رئیس کمیسیون فرهنگی: انتظار از «ولایتی» تحول جدی در مدیریت دانشگاه آزاد است

حجت‌الاسلام والمسلمین نصراله پژمانفر رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، تغییر و تحولات مدیران دانشگاه آزاد را ضروری دانست و گفت: دانشگاه آزاد به عنوان یکی از دانشگاه‌های معتبر کشور می‌بایست پشتوانه خوبی برای ارتقای جایگاه علمی کشور باشد.

وی با اشاره به تغییر در مدیریت دانشگاه آزاد، اظهار داشت: روند مدیریت دانشگاه آزاد در گذشته به سمتی نبوده که به نفع پیشرفت و ارتقای جایگاه علمی کشور باشد؛ امروز در دانشگاه آزاد شاهد افت سطح علمی و آموزشی هستیم که لازم است تغییراتی در سطح مدیران این دانشگاه با نگرش‌ها و باورهای متکی به توان داخلی و با رویکرد توجه به سطح علمی کشور ایجاد شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس در ارزیابی‌اش از وضعیت تولید علم در دانشگاه آزاد، گفت: امروز شاهد افت کیفیت آموزشی و علمی در دانشگاه آزاد هستیم که از آقای ولایتی این انتظار وجود دارد که با تغییرات مدیران دانشگاه آزاد فضا را به سمتی پیش ببرد که شاهد پرش کشور به سکوهای علمی جهان باشیم.

حجت‌الاسلام پژمان‌فر با بیان اینکه آقای ولایتی با تغییر مدیران دانشگاه آزاد برای ارتقای علمی کشور ریل‌گذاری کند، تأکید کرد: جریان‌هایی در دانشگاه آزاد شکل گرفته که با تغییر در مدیریت دانشگاه‌های آزاد در سطح کشور این روند باید متوقف شود که از آقای ولایتی انتظار داریم به مهم اهتمام داشته باشد./

انتهای پیام