شناسه خبر: ۴۷۹۹
بازدید: ۶۴۲
تاریخ انتشار: جمعه - ۲۷ اسفند ۱۳۹۵

حجت الاسلام پژمانفر: شاه بیت زیارت امین الله موضوع جهاد است

حجت‌الاسلام نصراله پژمانفر، رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با حضور در همایش حفظ زیارت امین الله در مشهد با بیان اینکه انقلاب اسلامی برکات بسیار زیادی داشته است، اظهار کرد: اعلام فراخوان مسابقه حفظ زیارت امین‌الله به این جهت که دعایی پرمعنا و سرشار از معارف است فرصت مغتنمی است که باید خداوند را شاکر باشیم.

وی با بیان اینکه شاه بیت زیارت «امین‌الله» موضوع جهاد است، عنوان کرد: جهاد موضوعی است که می‌تواند در مسیر زندگی ما را جلو ببرد، اگر ما بخواهیم در جامعه خودمان به عنوان ام‌القراء تاثیر عمیقی بگذاریم باید رویه جهادی داشته باشیم.

حجت‌الاسلام  پژمان‌فر تاکید کرد: خوشبختانه امروز با لطف خدای متعال و به برکت این انقلاب نه تنها در ایران و نه تنها در مشهد بلکه در اکثر نقاط جهان، پرچم اسلام برافراشته شده است.

نماینده مردم مشهد و کلات بیان کرد: بزرگترین گنجینه را خدای تعالی به ما داده؛ قرآن، احادیث ائمه و پیامبران که به ما رسیده و با قرآن می‌توانیم مشکلات جامعه را حل کنیم.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: به صورت قطعی بعد از تعطیلات گزارش این جلسه ارزشمند را در صحن علنی مجلس اعلام کرده تا از آن طریق همه مردم ایران در جریان این مسابقه ارزشمند قرار بگیرند./

انتهای پیام