شناسه خبر: ۴۵۴۰
بازدید: ۶۱۷
تاریخ انتشار: جمعه - ۱۷ دی ۱۳۹۵

انحراف امت در صدر اسلام به سبب فاصله گرفتن از حجت خدا بود

حجت الاسلام نصراله پژمان فر، رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی امشب در ابتدای همایش مردمی «نقش خواص در حوادث فتنه گون» که با حضور آیت الله مصباح یزدی در مسجدالعلی برگزار شد، در سخنانی کوتاه به بیان رمز موفقیت امت انقلابی ایران در مقابله با فتنه های دشمنان پرداخت.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: به لطف خدا با وجود همه شیطنت هایی که دشمنان گفتمان اسلام ناب و اسلام اهل بیت(ع) در عمر نزدیک به چهل ساله انقلاب در برابر این حرکت الهی انجام دادند، حرکت انقلاب ما روز به روز مستحکم تر و با ظرفیت و توان بالاتر در مسیر خود پیش می رود.

حجت الاسلام پژمان فر افزود: اگرچه هر روز شیطنت دشمنان ما پیچیده تر و گسترده تر صورت می گیرد اما این انقلاب به برکت ایثارها، تلاش ها، شهادت ها و پیوند عمیق بین مردم و رهبر معظم انقلاب توانسته تمام این تهدیدها را تبدیل به فرصت کند.

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به انحراف مسیر امت اسلامی از مسیری که پیامبر اسلام(ص) ترسیم کرده بودند، در سال های نخستین ظهور اسلام، خاطرنشان کرد: آن چه در صدر اسلام سبب شد مسیر ناب پایه گذاری شده از طرف پیامبر اکرم(ص) دچار انحراف شود، فاصله افتادن بین مردم و حجت خدا، امیرمؤمنان(ع) بود که وقتی دست مردم از دامن امیرمؤمنان جدا شد، بلا بر سر آن ها آمد و علت این که در این انقلاب دشمنی دشمنان نتوانست راه به جایی ببرد، این بود که مردم نگاه شان به ولی زمان شان بود.

وی در پایان با اشاره به حضور آیت الله مصباح یزدی در این همایش، گفت: خدا را شاکر هستیم که خدای تعالی این توفیق را به همه ما داد تا از مواضع شجاعانه، آگاهانه و دقیق آیت الله مصباح که توانسته بسیاری از شیطنت های مسیر انقلاب را حل و فصل کند، قدردانی کنیم./

انتهای پیام