شناسه خبر: ۴۴۸۶
بازدید: ۹۴۱
تاریخ انتشار: یکشنبه - ۵ دی ۱۳۹۵

تبریک حجت الاسلام پژمان فر رئیس کمیسیون فرهنگی به مناسبت میلاد حضرت مسیح ع

حجت الاسلام نصراله پژمان فر طی پیامی به مناسبت سالروز میلاد حضرت عیسی مسیح، این روز را به هموطنان مسیحی تبریک گفت. متن کامل پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یا مَریمُ إنَّ اللَّهَ یُبَشِّرُکِ بِکَلِمَهٍ مِنهُ اسمُهُ المَسیحُ عِیسَی ابنُ مَریمَ وَجیِهاً فِی الدُّنیا وَ الآخِرَهِ و مِنَ المُقَرَّبینَ

سالروز میلاد حضرت‌ عیسی مسیح‌، پیامبر برگزیده خدا را به‌ عموم‌ مسیحیان‌ و پیروان‌ آن‌ حضرت‌، بویژه‌ به‌ هم‌ وطنان مسیحی‌ و نمایندگان محترم جامعه مسیحیت در مجلس تبریک‌ می‌گویم‌.

آن پیامبر بزرگ به حق در همه ابعاد معجزه و نشانه الهی بود، چه در تولد از مادر مطهره خود حضرت مریم و چه در سخن گفتن در کودکی و چه در صفا و معنویت و روحانیتی که برای بشر به ارمغان آورد، که البته دعوت بشر به معنویت ویژگی همه مردان الهی و انبیا عظام در طول تاریخ بوده است.

امروز که جبهه ظالمان و مستکبران عالم با ابزار جنگهای مذهبی و تفرقه دینی و قومی به میدان حفظ سلطه استکباری و چپاول مردم مظلوم و ستمدیده دنیا آمده است جهان بشریت بیش از پیش تشنه تعالیم معنوی این رهبران الهی است و وظیفه سنگین حفظ وحدت و تعامل و گفتگوی بین ادیان آزادی بخش آسمانی بیش از پیش بر دوش نخبگان جهان اسلام و مسیحیت و همه آزاد مردان جهان سنگینی می کند.

اینجانب ضمن تقدیم مجدد صمیمانه ترین تبریکها به هموطنان مسیحی، موفقیت و اعتلای همه پیروان ادیان توحیدی را از خداوند متعال مسئلت دارم.

نصراله پژمان فر

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی