شناسه خبر: ۴۲۴۷
بازدید: ۳۵۹
تاریخ انتشار: پنجشنبه - ۲۹ مهر ۱۳۹۵

فیلم سینمایی «هیهات» ساختار و محتوای ارزشمندی دارد

حجت الاسلام نصراله پژمان فر رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صبا در خصوص فیلم سینمایی «هیهات» گفت: این فیلم ساختار و محتوای ارزشمندی دارد و تفاوت این ۴ اپیزود به طور کامل ملموس است یعنی اینگونه نیست همه در یک سطح باشند چراکه موضوعات با یکدیگر تفاوت دارد.

وی ادامه داد: هم از حیث محتوا و هم فنی می‌شود در مورد این فیلم صحبت کرد اما من تاکید می‌کنم زمانی که این جوانان فیلم ساز با روحیه و شجاعت در این فضا وارد می‌شوند، جای ارزش و اصالت دارد.

حجت الاسلام پژمان فر با اشاره به ایجاد انگیزه برای جوانان فیلمساز افزود: اصل مسئله این است که جوانان ما جرأت و جسارت ورود به حوزه تولید فیلم را پیدا کنند و این فضای انحصاری که برخی‌ها در حوزه تولید ایجاد کرده‌اند، باید شکسته شود.

وی تصریح کرد: حتی اگر با آن چیزی که عرضه می‌کنیم، فاصله داشته باشدا ما همین مقدار که وارد این فضا شده‌اند، حائزه اهمیت است. امیدوارم که فضای حمایت را جوانان ما داشته باشند تا در کارهایی که تولید می‌شود بتوانند به مرور فضای رقابتی را تجربه کنند تا نتایج خوبی را داشته باشیم.

حجت الاسلام پژمان فر با بیان اینکه باید شرایط برای تداوم ساخت چنین فیلم‌هاییفراهم شود، اظهار داشت: باید در جهت تولیدات ارزشی فعال باشیم و اگر در این مسیر درست حرکت کنیم قطعا خدا کمک خواهد کرد. کارهایی بودند که مخاطبان ما گفتند نمی‌شود انجام داد اما با اتکا به ظرفیت جوانان آنها را در جامعه عملیاتی کردیم.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس در پایان گفت: اینکه بتوانیم فیلم‌های با کیفیت و تاثیرگذار در سطح بسیار بالا بسازیم امری دست یافتنی است. تنها انتظار داریم که برای انجام آن سرعت ببخشند تا بتوانیم ذائقه تغییر کرده در سینما را به سلیقه‌ای که مردم به آن احتیاج دارند،برگشت دهیم.برای من روشن است که آثار خوبی تولید خواهد شد.