شناسه خبر: ۴۲۳۰
بازدید: ۱۵۰
تاریخ انتشار: یکشنبه - ۲۵ مهر ۱۳۹۵

درباره حقوق های نجومی قبلا به دولت هشدار داده بودیم.

عصر دیروز در نشستی که با حضور حجت الاسلام پژمان فر و سایر نمایندگان مشهد با فعالان فرهنگی و سیاسی انجام شد، مسائل روز ملی و منطقه‌ای مورد بحث و بررسی قرار گرفت و نمایندگان به سوالات مخاطبان پاسخ گفتند.

در این نشست حجت الاسلام پژمان فر در پاسخ به اقدامات انجام شده از سوی مجلس در برخورد با حقوق های نجومی عنوان کرد: ما قبل از علنی شدن موضوع، به دولت تذکر داده بودیم تا اقدامات لازم را انجام دهند. اما دولت با بیان اینکه شرکت‌ها اکثراً خصوصی هستند (نظیر پارس خودرو که در واقع دولتی می‌باشد) اذعان داشت امکان برخورد با این افراد وجود ندارد!

ایشان در ادامه افزود وزیر اقتصاد باید در درگاه پروردگار پاسخ گو باشد که چرا در برابر عزل نجومی بگیران مقاومت می‌کند و می‌گوید شب خوابم نمی‌برد!! آیا ایشان بابت اینکه مردم با حقوق ۲۰۰ هزار تومانی یک ماه را می‌گذرانند هم دغدغه دارند و خوابشان نمی‌برد؟!

رئیس کمیسیون فرهنگی در ادامه با تأکید بر اقتصاد مقاومتی و توجه به تولید داخل افزود: مصداق اقتصاد مقاومتی تکیه به توانمندی داخلی است نه نگاه به بیرون. باید از فرصت ها به شکل مناسب استفاده کرد. ایشان در این خصوص نمونه ای از کارخانه تولید کاغذ را مطرح کردند که با حمایت های صورت گرفته و تشویق دستگاه‌های دولتی به خرید محصولات آن، در حال حاضر ۳ شیفت کار می‌کند.

نصراله پژمان فر همچنین عنوان کرد از بودجه مصوب سال جاری برای استان خراسان رضوی، تنها ۶ درصد تخصیص خورده است که این مبلغ بسیار ناچیز است و گاهاً هزینه نگهبانی پروژه‌های عمرانی را هم پاسخگو نیست.

ایشان در انتها از لغو میزبانی نشست ۲۰۱۷ برای ایران و مشهد انتقاد کردند و گفتند در صورت پیگیری مناسب و عملکرد درست وزارت فرهنگ و ارشاد، میزبانی این نشست از ایران به دلیل ناامنی!! به سودان منتقل نمی‌شد./

انتهای پیام