شناسه خبر: ۴۰۹۵
بازدید: ۶۶۶
تاریخ انتشار: شنبه - ۳ مهر ۱۳۹۵

مسئولان قبل از دلخوری مردم، تجدیدنظر کنند

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس با انتقاد از تصمیم اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به تعطیل شدن نمایشگاه کتاب مشهد، از پیگیری این موضوع از طریق مجلس شورای اسلامی خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین «پژمان فر» در گفت و گو با خراسان رضوی در این باره توضیحاتی ارائه و اظهار کرد: مشهد مقدس به طور طبیعی و مخصوصا در آستانه رویداد مشهد ۲۰۱۷، مورد توجه بسیاری از نگاه های داخل و خارج کشور است و امروز ما باید کمک کنیم که ظرفیت های بالقوه مشهد بالفعل شود که در همین راستا توجیهات قوی داریم که اگر مثلا نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در مشهد برگزار شود از لحاظ کیفی با شرایط بهتری برگزار خواهد شد و این ایده درباره نمایشگاه کتاب و بسیاری دیگر از اتفاقات فرهنگی هم است. اگر این نگاه را داشته باشیم باید روز به روز به سمتی حرکت کنیم که این ظرفیت های مشهد را بالا ببریم.

کمیسیون فرهنگی مجلس تعطیلی نمایشگاه مشهد را اصلا مناسب نمی داند

نماینده مردم مشهد و کلات تصریح کرد: ما متاسفانه خبری را شنیدیم که امیدواریم مسئولان قبل از این که جوانب آن خیلی گسترده و باعث نگرانی و دلخوری همه اصحاب فرهنگ در استان خراسان و دیگر استان ها بشود، مورد بررسی و تجدید نظر قرار دهند.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار کرد: من مطمئنم مسئولان راضی نمی شوند که سطح این دلخوری این قدر بالا برود که به هر حال مسائل را اگر نتوانند در مشهد پیگیری کنند، از طریق تهران و باقی دستگاه ها پیگیری شود.

پژمان فر تصریح کرد: من به عنوان رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس این موضوع را اصلا مناسب نمی دانم و انتظار ما این است که دوستان ما چه در ارشاد و باقی کسانی که در این موضوع مسئولیتی دارند حتما نسبت به برگزاری این نمایشگاه با کیفیت و اقتضای ورود به عرصه مشهد۲۰۱۷ اقدام کنند و این نمایشگاه را داشته باشیم.