شناسه خبر: ۳۹۹۹
بازدید: ۴۷۸
تاریخ انتشار: شنبه - ۲۷ شهریور ۱۳۹۵

لفاظی و انحراف افکار عمومی، بی انصافی در حق مردم است

حجت الاسلام پژمانفر گفت: آقایان فکر کنند که با لفاظی و منحرف کردن ذهن های مردم می تواند به مطالبات اساسی آنها پاسخگو نباشند، خیلی بی انصافی است و مردم شریف کشورمان مستحق چنین رفتاری نیستند.

حجت الاسلام والمسلمین نصرالله پژمانفر نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی و رئیس کمیسیون فرهنگی در خصوص واکنش تند رئیس جمهور کشورمان به هشدار امام جمعه مشهد پیرامون کنسرت ها و در پی آن ولنگرای فرهنگی در مشهد مقدس، اظهار داشت: فضا را گل آلود کردن و مشغول کردن مردم به مباحث حاشیه دار برای این که ذهن مردم به موضوع اصلی معطوف نشود، بی انصافی در حق مردم است.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس خاطرنشان کرد: امروز در هفته دولت انتظار این است که دولت کارنامه خودش را برای مردم اعلام کند تا موجب سرور و خوشحالی مردم شود. اما متاسفانه دولت نمی تواند کارنامه قابل قبولی به مردم ارائه کند زیرا دولت نتوانسته است موفقیتی در اقتصاد مردم، معیشت مردم، اشتغال، اقتصاد مقاومتی و برطرف کردن بیکاری برای جوانان کاری کسب کند. البته با این شرایط برخی با این سناریو کار را پیش می برند که موضوعات حاشیه ای را مطرح کنند تا به موضوعات اصلی و اساسی پاسخگو نباشند. همچنین باید گفت این مسئله حاشیه ای که مطرح شده است، همواره در جامعه ما مورد اختلاف نظر بوده است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس افزود: امروز مردم انتظار دارند تا آقای روحانی به وعده های خود پاسخ دهد. به عبارت دیگر آقای روحانی باید بگوید که برای اشتغال مردم، رفع بیکاری جوانان و دیگر مسائل مهم کشور چه کرده است.

وی در ادامه تاکید کرد: دولت باید بگوید برای معضل قاچاق در کشور که تمام اقتصاد مردم را از بین برده است و اکثر تولید کنندگان در مرز نابودی رفته اند، چه اقداماتی را انجام داده است. بنابراین دولت باید در این موضوعات پاسخگو بوده و بگوید که چه برنامه ای دارد و تا کنون چه اقداماتی را انجام داده است.

عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس در ادامه با بیان این که دولت باید در خصوص خروج از رکود و یا به عبارت دیگر خروج از بن بست در معاملاتی که پدید آمده است، پاسخگو باشد، گفت: امروز مردم دنبال پاسخی در رابطه با سفره ، زندگی ، معیشت ، کسب و کار هستند و نه مسائل حاشیه ای.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در خاتمه با بیان اینکه مردم در همه مسائل هوشیار هستند، گفت: اینکه آقایان فکر کنند که با لفاظی و منحرف کردن ذهن های مردم می تواند به مطالبات اساسی آنها پاسخگو نباشند، خیلی بی انصافی است و مردم شریف کشورمان مستحق چنین رفتاری نیستند.