شناسه خبر: ۳۷۳۷
بازدید: ۵۹۰
تاریخ انتشار: شنبه - ۲۳ مرداد ۱۳۹۵

رئیس کمیسیون فرهنگی در جلسه مشترک با شهردار مشهد: شهرداری و شورای اسلامی چهارم، مجموعه‌ای ارزشی و هماهنگ هستند

حجت الاسلام نصراله پژمان فر رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس در نشست مشترک با شهردار مشهد کفت: شهرداری و شورای اسلامی چهارم، مجموعه‌ای ارزشی و هماهنگ هستند.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم گفت: شهرداری و شورای اسلامی چهارم، مجموعه‌ای ارزشی و هماهنگ هستند و همین هماهنگی باعث وقوع اتفاقات خوبی برای مردم این شهر شده است.

نصرا… پژمانفر اظهارداشت: تاکنون کمترین طرح و لایحه‌ای بوده که در خصوص مسائل فرهنگی ارزشمند به میدان آورده شده و اعضای شورای اسلامی شهر مشهد از آن حمایت نکرده باشند.

وی با اشاره به اجرای طرح باشگاه اجتماعی همسران مشهدی از سوی معاونت فرهنگی شهرداری مشهد عنوان کرد: این که سه هزار زوج در یک جا جمع شوند و در مورد مسائل زندگی زناشویی اطلاعات لازم را کسب کنند، کار ارزشمندی است که از سوی شهرداری مشهد صورت پذیرفته است.

آمادگی کامل مجلس برای کمک به مشهد ٢٠١٧

نایب‌رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس نیز در این جلسه گفت: این کمیسیون آمادگی کامل برای انجام هرگونه کمک در جهت بهتر برگزار شدن رویداد مشهد٢٠١٧ را دارد.
جمشید جعفرپور اظهارداشت: برای حل مشکلات شهرهایی مانند مشهد به توان کشوری باید توجه بیشتری شود و نمایندگان نیز می‌توانند در این زمینه قدم‌های بلندی بردارند.
نایب‌رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس به اهمیت شهر مشهد در امور مختلف اشاره کرد و بیان داشت: اگر درخواست مشخصی از سوی مشهد برای سال ٢٠١٧ وجود داشته باشد، حتما به آن رسیدگی خواهیم کرد.
نماینده مردم لارستان در مجلس شورای اسلامی متذکرشد: شهرداری مشهد نیز کارهای خوبی در حوزه‌های فرهنگی انجام داده که قابل تشکر و قدردانی است.