شناسه خبر: ۳۷۳۲
بازدید: ۳۴۶
تاریخ انتشار: پنجشنبه - ۲۱ مرداد ۱۳۹۵

وزیر ارشاد فرافکنی می‌کند/ به جای شریک‌تراشی مسئله را حل کنید

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: به جای آنکه برای جرمی که مرتکب می‌شویم، شریک بتراشیم و بخواهیم دیگران را هم در جرممان شریک کنیم، این انرژی را در حل مسئله بذاریم!

حجت‌الاسلام نصرالله پژمان‌فر رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، با اشاره به اظهارات اخیر برخی دولتمردان از جمله وزیر فرهنگ و ارشاد نسبت به جامعه روحانیت کشور، اظهار داشت: معتقدم بهتر است به جای آنکه مسئولان امر فرافکنی کنند در مسیر حل مسئله گام بردارند.

وی با بیان اینکه اشکالاتی در حوزه مسائل فرهنگی کشور وجود دارد، افزود: قطعا بخشی از اشکالات موجود در این حوزه از ناحیه دستگاه‌های داخلی است و به همین دلیل هم مقام معظم رهبری از آن به ولنگاری فرهنگی تعبیر کردند.

پژمان‌فر تصریح کرد: به جای آنکه برای جرمی که مرتکب می‌شویم، شریک بتراشیم و بخواهیم دیگران را هم در جرممان شریک کنیم، این انرژی را در حل مسئله بذاریم!

رئیس کمیسون فرهنگی مجلس تاکید کرد: متاسفانه برخی تمام انرژی خود را صرف به پا کردن هیاهو در فضای رسانه‌ای می‌کنند و از این طریق می‌خواهند بگویند که دیگران مجرمند! اما شما خودتان هم مجرم هستید و باید نسبت به اصلاح آن اتفاقاتی که در سازمان متبوعتان افتاده، باتوجه به اعتباراتی که در دستگاه‌های دولتی در همه حوزه ها وجود دارد پاسخگو باشید.

وی در پایان خاطرنشان کرد: حتی اگر فرض کنیم که این اعتبارات در بخش‌های دیگر هم وجود دارد و دیگر مسئولان نیز باید پاسخگو باشند اما این مسئله به معنای آن نیست که شما نسبت به حوزه خودتان پاسخگو نباشید.