شناسه خبر: ۳۵۰۷
بازدید: ۵۹۵
تاریخ انتشار: دوشنبه - ۲۱ تیر ۱۳۹۵

ورود کمیسیون فرهنگی مجلس به موضوع نحوه انتخاب کشتی‌گیر سنگین وزن اعزامی به المپیک

image_8

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس ضمن انتقاد از بروز رفتارهای غیراخلاقی در فضاهای ورزشی، گفت: وزارتخانه ورزش و جوانان باید نسبت به اختلاف نظر پیش آمده در مورد انتخاب کشتی‌گیر سنگین وزن اعزامی به المپیک گزارش دهد.

نصرالله پژمان‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت، در واکنش به نحوه انتخاب کشتی‌گیر سنگین وزن اعزامی به المپیک، گفت: در رفتارهای ورزشی، باید منطق، عقل و عدالت محور قرر گیرد؛ بنابراین اینکه در فضای ورزشی رفتاری منجر به اختلاف بین طرفداردان دو تیم یا دو گروه شود یا در سالن‌های ورزشی رفتارهای غیراخلاقی بروز پیدا کند، ماحصل عدم رعایت انصاف، ضابطه و قواعد است.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: وزارتخانه ورزش و جوانان باید نسبت به اختلاف نظر پیش‌آمده ورود پیدا کرده و از منطق قابل دفاعی برای حل و فصل مشکل بهره گیرد.

وی ضمن یادآوری اینکه از مسئولان وزارت ورزش و جوانان برای ارائه گزارش به کمیسیون فرهنگی دعوت خواهیم کرد، گفت: در صورتی که بی‌دقتی و مشکل نشأت گرفته از سوی مسئولان باشد، باید پیش از ورود کمیسیون فرهنگی مجلس به موضوع معضل را مرتفع سازند.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: رعایت بی‌طرفی و انصاف در تمام تصمیم‌گیری‌ها مهم‌ترین راه رفع اختلافات و معضلات پیش آمده است.