شناسه خبر: ۴۹۱۶
بازدید: ۳۶۰
تاریخ انتشار: یکشنبه - ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶

پژمان فر: پیشرفت با شعار نگاه به آنسوی مرزها محقق نمی شود

نصراله پژمانفر در خصوص تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه نامزدهای انتخاباتی به مردم قول بدهند که نگاهشان به ملت ایران است نه بیرون مرزها، تاکید کرد: کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری در این برهه حساس که برخی آرایش های سیاسی در کشور در حال شکل گرفتن است باید تاکیدات مقام معظم رهبری را در سرلوحه برنامه ها و دیدگاه های خود قرار دهند و اجازه ندهند که برخی با اتکاه به آنسوی مرزها شعارهای پیشرفت بدهد.

وی بیان داشت: برخی جریانات در کشور با تمام تلاش و اعتقادشان به دنبال آن هستند که با تکیه بر ظرفیت ها و پتانسیل های داخلی به حل و فصل مشکلات مردم و توسعه و پیشرفت بپردازند و استفاده از توانمندی و داخلی و گفتمان امام راحل و مقام معظم رهبری که توجه به داخل مرزها است را پیگیری می کنند.

نماینده مردم مشهد و کلات تاکید کرد: مطمئنا راه برون رفت کشور از مشکلات و شرایط سخت نگاه و تکیه بر جوانان ایران اسلامی و داخل مرزها می باشد و این امر طی سالهای گذشته بارها و بارها به اثبات رسیده است.

وی افزود: متاسفانه برخی جریان ها برای حل مشکلات کشور و برای هر موضوع و مسئله ای نگاه شان به خارج از مرزها و بیگانگان است و حتی برخی مواقع به دنبال اجازه گرفتن از آنها برای انجام کاری هستند که این امر شایسته ملت بزرگ ایران اسلامی نیست.

رئیس کمیسیون فرهنگی با تاکید بر اینکه نباید پیشرفت و توسعه کشور را با اجازه و نظر بیگانگان جستجو کرد، گفت: باید برای پیشرفت و توسعه کشور از ظرفیت ها و توانای های داخلی بهره جست و اینگونه نباشد که برخی فکر کنند که برای رشد و ترقی باید حتما بیگانگان به ما اجازه دهند، چرا که آنها به دنبال منافع و کسب سود برای خود می باشند./

انتهای پیام