شناسه خبر: ۶۵۱۸
بازدید: ۳۷۷
تاریخ انتشار: شنبه - ۲ تیر ۱۳۹۷

پژمان‌فر نماینده مردم مشهد و کلات: مجلس باید اولویت‌هایش را اصلاح کند

حجت‌الاسلام نصراله پژمان‌فر با اشاره به دیدار اخیر نمایندگان مجلس با رهبر معظم انقلاب اسلامی و تاکیدات ایشان بر حوزه‌های مختلف، اظهار داشت: یکی از تاکیدات رهبر انقلاب در دیدار نمایندگان پرهیز از تشریفات زائد و اسراف بود و تاکید دیگرشان این بود که مجلس نباید اولویت های خود را گم کند.

وی افزود: بر این اساس، به نظر من جهت گیری های مجلس باید به سمت حمایت از اقشار مستضعف و محروم باشد و اینکه مجلس خواسته یا ناخواسته بخواهد دنبال اصحاب زر و زور برود، قطعاً خطرناک خواهد بود.

وی تصریح کرد: به نظر من از امروز مجلس باید اولویت های خودش را اصلاح کرده و به خوبی تنظیم کند و مسئولان مجلس باید قاطعانه تصمیم بگیرند تا در جاهایی که دولت کوتاهی می کند وارد شوند و دولت را ملزم به اجرای قوانین کنند.

پژمان‌فر ادامه داد: مجلس به خاطر وظیفه ای که برعهده دارد، باید در مقابل تخلفات سنگینی که مخصوصا در دولت اتفاق می‌افتد، بدون چشم‌پوشی و ملاحظات باندی قاطعانه بایستد و برخورد کند و قبل از آن نیز، همانطور که رهبر معظم انقلاب تاکید کردند، خودِ نمایندگان باید پاک و مبرا باشند.

وی افزود: همچنین با توجه به تذکری که رهبر انقلاب در خصوص پرهیز از اسراف و ریخت و پاش و سفرهای خارجی غیرضروری داشتند، باید هیئت رئیسه و نمایندگان مجلس به ویژه در هیئت نظارت بر سفرهای خارجی، از این به بعد مراقبت بیشتری نسبت به این قضایا داشته باشند.